Superbruger
Tilføjet:
03-04-2006 13:52:55
Svar/Indlæg:
558/73
Hej alle
Min grafikkortkøler/blæser stod af, og jeg sendte kortet til RMA hos Getmore (hvor jeg også købte kortet).
Han sagde at jeg skulle forvente 14 dage.
Da der så var gået 14 dage, sendte jeg ham en forespørgsel, på hvor langt de var nået i sagen.
De meddelte, at de havde været underbemandet, og var således kommet en del bagud. Jeg spørger så, om de ikke har sendt mit kort videre til reperatøren, da dette vel ikke påvirkes af deres bemanding. Svaret er, at det afhænger i høj grad af deres bemanding.
De svarer altså ikke på om de har afsendte det endnu, men læser jeg mellem linierne, så har de ikke afsendt det endnu.
Det har altså ligget på deres lager i 14 dage, uden at der er sket noget som helst.
Det eneste de skal gøre, er at sende det videre... kan da ikke være rigtigt det skal tage så lang tid.
Det jeg vil høre jer andre om, det er, om det er nogle regler der definerer varigheden af en RMA sag. Er det bare tilladt for et firma at være så lang tid om en sag, som de lyster?
Mvh
Rednalyn2