mangler html koder...

Software d.  04. april. 2006, skrevet af XinqX
Vist: 628 gange.

XinqX

Overclocker
Tilføjet:
04-04-2006 10:50:15
Svar/Indlæg:
92/19
Ja jeg prøve at lave en hjemmeside (for første gang) og syns jeg vil prøve at have lidt mere end bare billeder, menu og titel...

så vil jeg spørge om der er nogle der kan poste html koden for login og comments, og hva i nu syns jeg måske skulle prøve at sætte ind...

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2006 11:33:57
Svar/Indlæg:
3214/18
Hvis du vil have nogen til at indtaste kommentarer og lign., så skal du have et eller andet objekt/database at gemme det i.

Du kan evt. se mere på http://www.webcafe.dk/ - der kan du finde en del guides og gennemgange af de forskellige elementer i opbygningen af en hjemmeside.

XinqX

Overclocker
Tilføjet:
04-04-2006 16:39:41
Svar/Indlæg:
92/19
#1 det var faktisk det jeg mente selv om jeg skrev nået andet :r og der hva os nået jeg kunne bruge :e tak

mente selvfølgelig links, til sider hvor der står en gennemgang af html koderne, og de lidt mere specielle.

men for mig er det vigtigste lidt nu at jeg kan få fat i et login og comments koderne, for jeg har længe tænkt på det, og har aldrig kunne finde det...

men hvis der er nogle der ved hvor man kan finde dem så ville det sgu være dejligt hvis i gad give det link, eller hvis der er nogle der vil opload den kode et eller andet sted hvor jeg kan få fat i det (kun hvis i har det liggende selvfølgelig)

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2006 16:46:58
Svar/Indlæg:
3214/18
#2 Som allerede skrevet, så skal du kunne gemme data et sted. Det kan du ikke gøre alene med HTML, så folk kan ikke bare poste en stump HTML-kode du kan bruge.

Hvad mener du med "comments koderne"?

Hvad understøtter dit webhotel? Du har det måske kørende lokalt?

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2006 20:22:48
Svar/Indlæg:
4230/89
#0 ikke fordi jeg lige er gud til HTML Kodning... men jeg har fundet meget hjælp på www.html.dk
;)

XinqX

Overclocker
Tilføjet:
04-04-2006 20:29:07
Svar/Indlæg:
92/19
#3 det med comments koderne, er sån folk kan skrive fx hva de syns om siden og sån...

#4 bruger den skam ;) er igennem html'en og er igang med css...