Prob med lags på hjemmesider med java tror je

Software d.  05. april. 2006, skrevet af michaelnacho
Vist: 233 gange.

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
05-04-2006 14:51:52
Svar/Indlæg:
281/74
Det er ku sært..

Har lige resinstalleret hele windows pga det kørte af røv..

Nu kører det perfekt.. Eller næsten da..

Nu jeg eks er herinde på hardware-test.dk så når jeg bevæger musen over emnerne i toppen: ARTIKLER : HTPC : SPIL : FORUM osv.. så hakker det helt vildt.. kun når jeg kører musen over det..

Er jeg eks inde på dba.dk så den der reklame der er i midten på siden som skifter.. hver gang den gør det så hakker det også..

Og ligeså inde på asus.com når man kører musen over landende.. Det er helt fucked..

har installeret den nyeste grafik driver Omega 3.8.231 fra guru3d.com

Det er et Gigabyte Ati Radeon 9000 pro jeg har.

Som jeg kan se er det jo ikke flash der bliver brugt? Nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre? Det er til at få lange løg af.. :l

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2006 15:15:11
Svar/Indlæg:
6624/113
Jeg behøver selvfølgelig ikke sige at du skal have alle windowsupdates og chipset drivere af nyeste dato.

Prøv at åbne joblisten og se hvad der sker med din CPU load når det lagger - dvs mens du flytter musen henover dem. Hvis den stiger, er det din Java der er grunden til problemet.

http://sajmon.dk/filer3/java.e...

Prøv at trække et ikke-maximeret vindue henover skrivebordet. Hvis det hakker rundt, er det din GFX driver som er fucked. Tag nyeste Catalyst fra www.ati.com - den virker som den skal.

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
05-04-2006 23:01:23
Svar/Indlæg:
281/74
Har faktisk aldrig hel været inde i det med chipset drivere og sådan. Hvor henter jeg det?

Har installeret den der java du linkede til men det har ikke hjulpet.

Men ved så heller ik om det er java der er i toppen af siden eller om det bare er html.

Men sku bare ikke tro at det sku hakke når jeg har 1gb ram og 1.8GHz..

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
06-04-2006 21:55:22
Svar/Indlæg:
281/74
Yiiiiiiir 8)

Har været inde på viaarena.com og hente de nyeste chipset drivere og installeret. Nu kører spanden som en drøm igen :)

Hvor er det bare pisse lækkert. Har aldrig rigtig gjort så meget ud af det med at opdatere til nyeste chipset drivere.. Puteren kørte jo og bla bla.. Men det er da helt sikkert det første jeg gør næste gang jeg har installeret en computer.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det Sajmon..

Endnu engang for lækkert vi har sådan et forum :e