70# Du misforstår så. Jeg tænkte netop ikke på personen du hentyder til, men nærmere de personer som konstant dukker op i trådene, for at minde os om at oc.dk ikke er stedet for den slags mere, med diverse udtalelser om at systemerne ikke kan bruges 24/7. :) Af samme grund har jeg, og vil ikke, smide mine resultater op på siden her mere. Da det jo ikke falder i folks interesse, ser jeg ingen grund til det. Dette er slet ikke ment negativt, da jeg stadig holder til på oc.dk af andre gode grunde. Jeg har bare accepteret, at oc.dk er forandret, og har lært at leve med det, da der stadig, efter min menning, er masser af gode ting her:)
Med hensyn til personen du hentyder til, har det altid undret mig hvorfor folk flamer ham. Det ville ikke undre mig på andre sider, men var meget skuffet over OC.DK brugernes opførsel over for ham. Han er jo kun en dreng, og gjorde ingen ondt. Han kunne selfølgelig være lidt for ivrig med sine resultater, men efter min menning med god grund. Han skulle stoppe mens legen er god, men jeg kunne nævne mange personer der bedre kunne undværes, for at skabe et bedre "miljø" her på siden. Folk vælger jo netop selv hvad de vil læse, og kunne jo bare ignorer hvad de ikke vil høre, som jeg personligt selv forsøger at gøre med brugere der ikke falder i god smag hos mig. Det er jo det gode ved inettet:) Han var/er sgu en flink gut, og jeg vil altid udveklse PM´s med ham, da han helt sikkert har potentiale i "vores verden". Han er jo ikke af ond natur, men mere af "her kommer jeg" natur, hvilket jeg bare ignorer:)