Et eller andet er sket inden for den sidste uges tid der gør at lader man et IE vindue stå i et stykke tid begynder det at suge cpu til sig. Efter en times tid er mit helt oppe på 60-70%.
Jeg kan ikke se hvad der skulle kunne gøre det for jeg har ikke installeret nogle nye drivere eller opdateringer inden for den sidste uges tid.
Jeg vil lige høre i andre brugere om i også oplever det. For jeg ved nemlig at nogle IKKE gør.
Skriv venligst jeres browser og om i har singlecore, dualcore eller single med HT.
sad og så nogle klip og så kunne jeg ikke forstå hvorfor det begyndte at hakke... det hakker normalt aldrig så jeg tjekkede lige op på tingene.. og ingen ting virkede. så lukkede jeg min browser ned havde 2 åbne som begge var inde på den her side.. og så kørte mine klip fint igen... mærkeligt nok.
Ham B@NG vil bare slet ikke ud med noget (eller også er han bare for dÅmM til at kunne fortælle om det), men Dark-Mixer har åbenbart fikset det. Hurtig proces kan man vist roligt sige :).
#12 Hey.. det var ikke sødt sagt... tja tror nu mere det er intel der køre med så mange % used.. jeg har i vært fald ingen problemer her... ligger på ca 1-2 % svingede med 5 explores åbne og msn kørende med 3 winduer åbne... :)