Jeg skriver for en af mine venner som har fået nogle problemer håber der er nogen herinde der har nogle ideer eller gode råd!
PANIK
Jeg har lige formateret 2 gange.. og oplever samme resultat HVER gang.
Jeg kan nemt indstalere XP
men når jeg har downloaded nye programmer (både nvidia drivere- msn - soundblaster drivere - logitech drivere) Får jeg samme besked på at mine filer er defekte eller at min harddisk er fuld (har 50gb på mit c drev)
Nogle ideer ???
Tror selv at det enten er en defekt harddisk eller defekte ram
Den er dog ikke helt som en af mine venners, når han skrev en bestemt mængde data til hans drev, var det kun en format C: der kunne få det til at virke igen!
for mig lyder det som ram fejl. hvorfor ? Har lige oplevet det samme med en ven, troede det var HD fail, købte ny hd og samme fejl. Så tænkte jeg, hey, prøv at tage den ene ram blok ud, tadaa! :D
Thx vi prøver med de ting i har skrevet, det er en Maxtor Sata disk og der er jo også Nforce4, men Hd er dog stortset ny, men kunne måske godt være pga. ram fejl!
Elexir...av av av. Det er ikke gode ram. De kan ikke lide at blive presset. Har flere gange hørt om Elexir ram som ikke engang kan holde de specs som producenten lover.
Du kan meget nemt være uheldig med de ram. Prøv en anden type.
zLAM inde på memtest siden kan du hente en iso som du bare kan brænde via f.eks. nero så du kan starte den via cd som bla windows gør.
et diskdrev koster under 100 kr
du kan også hente et bootværktøj som gør at programmer lavet til at boote fra floppy kan bootes fra CD jeg mener det hedder ultimate boot cd, men jeg har ikke selv brugt det.