hmm, det kan være du er tilmeldt flere gange (du kan i outlook vælge "indstillinger" på en mail.. der kan du i headeren typisk se hvem mailen er sendt til og hvilken "mailkonti" der har modtaget den.. kan være fordi du har tilmeldt dig flere gange, eller deres system har lavet en fejl. Jeg har ofte fået 3 af samme mails fordi der var en forward (videresend mail) som lavede problemer
tror IKKE det er virus eller lign. hvis det kun er netop denne ene afsender der er problemet.. ang. tidsintervaller, så sendes nyhedsbreve mm. normalt ud i intervaller (jeg får f.eks. 2 nyhedsbreve herfra med ca. 1 times mellem dem, da jeg er tilmeldt med 2 forskellige adresser (en som skribent og en som læser (før skribenttiden)). Grunden er at hvis man sender fe.sk. et par tusinde mails på en gang, så kan det belaste sin egen mailserver.
men evt. hvis det ikke er noget livsnødvendigt og det rent faktisk er noget du har tilmeldt dig (TIP: AFMELD ALDRIG!!!! SPAMMAILS du ikke har tilmeldt dig, da det giver et hint om at din mail er aktiv), så bare afmeld 2 af dem.. så kan du fremover se om du modtager 1 mail eller slet ikke nogen..