#0 Jeg ville smide den #14 linker til, eller lillebroderen på 600W i maskinen, så kan du OC alt det du vil, uden problemer.
Husk, PSU'en er livs giveren til din computer, så det er dumt at spare på denne konto, da den kan dræbe dit HW, hvis den ikke er af god kvali, og/eller den ikke kan levere nok power.
#14 Det er den kraftigeste PSU der er at købe i Danmark. Du kan se i min profil, hvad den kan trække uden problemer (7800GTX bliver skiftet ud med et X1900XT/X om et par dage).
Det er den eneste PSU i DK jeg vil betro at trække et CrossFire setup med to X1900XT/X kort i maskinen, og stadigvæk vil du kunne OC ALT i maskinen (CPU, RAM og begge GFX), uden at den vil komme i knibe.
Det er først hvis/når man smider den i et system med 2 fysiske CPU'er (603/604 eller 940 systemer) med 2 GFX også, at den begynder at nærme sig grænsen.
Ang. oprettelse af ny tråd, så skal du ind under det respektive forum, hvor du nede i bunden kan oprette en ny tråd, på samme måde som du lavede dit indlæg her i tråden.