Apple tilbyder dualboot med Windows

Software d.  14. april. 2006, skrevet af palle prop
Vist: 238 gange.

palle

Elitebruger
Tilføjet:
14-04-2006 11:19:07
Svar/Indlæg:
2307/37
Jeg indsendte en nyhed om emnet i begyndelsen af ugen, men da den ikke er kommet på nyhedssiden endnu, så skriver jeg lidt om emnet her i stedet for.

For ikke så længe siden lykkedes det nogle kloge hoveder at få installeret Windows XP på en af Apple's nye Intel baserede computere. Apple har nu taget konsekvensen af dette og har lanceret et nyt gratis program, "Boot Camp", der giver mulighed for at dual boote ens Intel-Mac med OSX og Windows XP. I første omgang ligger programmet på Apples hjemmesdie som en public beta, men det bliver fuldt integreret i senere opdateringer af OSX.

Af smarte features kan nævnes, at "Boot Camp" kan brænde en komplet windows driver cd, så installationen af Windows skulle forløbe helt smertefrit.

Personligt tror jeg, at dette tiltag kan lokke flere folk til Mac lejren, men det må tiden jo vise. Jeg føler mig i hvert endnu mere fristet af en af de nye små mac's...

http://www.apple.com/macosx/bo...

Wulffezz

Overclocker
Tilføjet:
19-04-2006 20:41:35
Svar/Indlæg:
41/21
Du er for langsomsnuske :P Hver lidt hurtigere med nyhedderne ;) Men anyways ret nice aligvel og iagree flerer vil købe mac,s men det bliver med intels cpuer og dem med de gode gfx :)! På de der powermacs mener jeg de hed, kan man få 7800GT ;) men det med Apple PowerPC G5 cpuer