Død BIOS på Asus A8N-SLI premium, mangler cd.

Bundkort / CPU d.  18. april. 2006, skrevet af Calimero
Vist: 348 gange.

Calimero

Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2006 11:18:57
Svar/Indlæg:
624/31
I går da jeg lige fik formateret haraddisken mm, ville jeg også lige opgradere til den nyeste BIOS version, har nemlig haft en del bøvl med at hive ekstra mhz ud af dyret... Jeg brugte bare Asus update, og det er så sidste gang jeg gør det... Den var en evighed om at flashe, og verifyring proccesesen meldte selvfølgelig fejl. Jeg prøvede med forskellige versioner af både Asus update og BIOS. Nå, men jeg regnede egentlig med at pga de 2 BIOS på bundkortet, kunne jeg reboote uden problem. NOT. Nu vil den ikke engang boote.
Da jeg købte bundkortet brugt fra en bruger herinde fra, fik jeg deværre ikke nogen driver cd med (og en del andre ting...). Men der skulle være en mulighed for at redde BIOS'en med en CD med en BIOS fil på. Men hvad skal filen hedde, og hvor skal den ligge på cd'en?
Det kunne være lækkert om en eller anden på et tidspunkt god tage et image af den cd, så folk som mangler, lige kan snuppe den fra nettet...

Mvh Anders, som er på spanden...

Calimero

Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2006 19:31:15
Svar/Indlæg:
624/31
Well, Empting har hjulpet mig, og jeg downloader nu image af cdén!

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
18-04-2006 19:33:43
Svar/Indlæg:
14079/622
->#1
Nice.. skriv lige om det virker!

Calimero

Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2006 23:36:12
Svar/Indlæg:
624/31
Det gjorde de ikke, kortet røg til RMA i går, spændende om der går flere måneder inden jeg får det igen...

Når jeg nu kørte Raid på mine 2 harddiske, kan jeg vel godt få det til at køre videre bagefter, selv med et andet bundkort med samme controller, ellers er det lidt træls nemlig... (Har ikke kørt spejling...)