Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2006 15:39:07
Svar/Indlæg:
3712/44
Så har jeg fået smidt mit Mach II GT på min 965XE
Jeg er ikke færdig med at tweake endnu, og rent benchmæssigt er der formentlig en del at hente endnu, både i cpu hastighed og med brug af et vildere bundkort med bedre muligheder for højere ram hastigheder/dividere mm. Men faktisk performer mit Intel D975XBX ret godt clock for clock, og det kører helt stabilt @ 345 Mhz fsb som er max i bios. Jeg kører @ 15x divider lige pt. men 16x virker også fint, så på et tidspunkt skal jeg til at finde ud af hvor langt jeg rent faktisk kan nå op i cpu hastighed.
Jeg kan køre ~5.2 Ghz stabilt ved blot 1.45V i bios i Mach'en med HT enabled.
Jeg kan desværre ikke publishe mine resultater på ORB'en endnu, da den ikke vil genkende min 965XE cpu, men jeg har smidt et par screenshots af hhv. pcmark 05 og 04 i profilen. Disse er helt uden tweaks og som sagt med blot 1.45V på cpu'en nok til en placering på top5 i begge pcmarks på ORB'en, hvis ellers jeg kunne publishe dem.
Har også smidt en superpi 32M score og lidt Sisandra benches, som er ret gode IMHO :e
Og så vil jeg godt pointere at disse scorer er med et helt stabilt system, med 4 ram blokke, og hastigheder på alle komponenter som kan køre 24/7 uden problemer.
Jeg har også kørt alle 3dmarks inkl. cpu tests, men disse kan jeg ikke publishe heller selvom jeg har uploadet resultaterne til ORB'en. Jeg har gang i en supporter på deres forum, så nu må vi se om jeg kan publishe dem på et tidspunkt. De er i alt fald gode nok. Problemet er at cpu'en er så ny at den ikke er "genkendt" af ORB'en endnu.
CPU scorer i 3dmarks (med standard gfx settings og std. clocks):
I 3dmark06 får jeg 2926
I 3dmark05 får jeg 9321
I 3dmark03 får jeg 1522
Nu vil jeg lige køre en Aquamark03, så jeg kan smide et billede af det også.