Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2006 22:16:21
Svar/Indlæg:
2786/120
Ja... Som den lidt kryptiske overskrift måske kan lede på sporet af, har de relativt nye 7900GT fanget min opmærksomhed... Og når nu feriepengene står for døren, så må man jo hellere bruge dem på noget "fornuftigt" :00 :p
Spørgsmålet er så, om mit system, i sin nuværende form, med nyt bundkort (skift fra AGP til PCI-e) kan følge med et 7900GT??
Jeg regner med at kører spil i 1280x960 så vidt muligt, pga. min skærm ikke tillader højere (1280x1024 er max), medmindre jeg går i 60hz, hvilket jeg ikke har lyst til... Der vil herefter blive smidt så meget AA og AF efter kortet som det kan trække sammen med alt max.. Hvis det herefter (forhåbentlig ikke) hakker, bliver opløsning sat ned som det første :)... Detaljer frem for alt...
Ved disse indstillinger, vil mit system så kunne kapere, at grafikkortet er så meget bedre/nyere?? Eller vil det trække det ned i sølet??
En anden opgradering er en ny HDD... 160-200GB foretrækkes, nogen forslag?? Jeg har absolut ingen erfaring inden for harddiske, så jeg er i vildrede... Krav er:
S-ATA, rimelige mængder plads, rimelig pris :)
MVH.
Toke :)