Alt dette vil jeg gerne have skiftet ud til et nyt system i alm kabinet igen. Det skal være mindst ligeså godt som det jeg har men jeg er ret blank for ideer da jeg ikke har fulgt med på hardware fronten det sidste halve år. Det skal ikke koste en milliard og meningen med at gå over i alm kabinet er at jeg vil have vand på. Håber i har nogen ideer til hvad jeg skal gå efter samt hvad et muligt salg kan indbringe på min nuværende maskine.
Det der er link til er det jeg HAR, jeg vil gerne have skiftet denne maskine til en i et alm kabinet og der er her jeg spørger om hva jeg skal fylde i den samt hva vand man skal have ;)
jeg vil sige at jeg max vil bruge 10k på det og så vandkøling ved siden af. Kan det lade sige gøre at få det hele indenfor 10k er det jo fint. Dog søger jeg stadig en vurdering på min gamle spand da det den indbringer kan justere lidt på budgettet :)
Det kabinet #3 linker til er ikke optimalt, da det ikke har pladser til nogen 120mm blæsere, kun 2x80mm i front og bagtil... er du frisk på en 2x80mm radiator, er det imidlertidigt godt nok :) Hvis du til gengæld vil have en 1x120mm radiator, kan samme design anbefales i en opdateret udgave fra Antec: http://www.edbpriser.dk/Listpr...
Plads til en 120mm blæser bagtil, der her så giver mulighed for en 120mm radiator... dette er så vidt jeg ved den eneste forskel på de to kabinetter, bortset fra navn og evt. farve :) Resten af dit udstyr skal jeg ikke kunne sige så meget om, da Pentium ikke er min stærke side :)
Det bliver i alt 10349, men hvis 10k er absolut smertegrænsen kan du selvfølgelig købe en billigere disk 2 eller købe et 7900GT til 2204 i stedet for 7900 GTX: