Hej oc. Jeg har enlig' fået gang i mit Leadtek Winfast A400LE-GeForce 6800LE 128mb igen :D
Jeg har igennem langtid prøvet at få det til at kører. Og for ca. 1- uges tid siden fik jeg så gang i det, men det kørte ik så godt, men nu har jeg enlig' fået det til at kører som det ca. skal :) I 3DMark03 får jeg 12271point. http://service.futuremark.com/... I 3DMark05 får jeg 5055point.
Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt mere op igen :) Har i en ide til hav jeg kan gører ved det ? Har givet det 1.4vcore. 425MHz/915MHz og 16pp/6vp. Jeg har gjort meget ved det, og synes også selv det ret godt gået :) Men kan man ikke gører et eller andet mere ?
Jeg tror heller ikke der er meget ekstra at komme efter, medmindre du kan hive dit OC lidt højere op. Mit korrt, magen til dit, clocker iøvrigt ligså godt ved 1.3V som ved 1.4.
#6 nå okay. Har lodet det :) Det tog sin tid at få gjort det rigtig, men så lykkes det også :e Skulle bare fjarne det gamle der sad, og så noget nyt ten' på mens jeg klemte den ene condensatore ned mod kort'et :P
hmm underligt. Har lige haft net hjemme ved mig, hvor jeg har kørt med mit 6800LE gennem helle nettet. (3.dage) Kortet begyndet at lave fejl her 3. dag. Hvis jeg ikke sætter texture på max, så laver kort'et fejl i spil. Se billeder : NFS MW BF2 Men hvis texture står på max, så laver det ingen fejl :00 Underligt. Kører med 440MHz på core, og 930MHz på mem og 16pp/6vp.
Men det er nogle sjove fejl det laver, for det er ikke lange strejer som går midt op i luften som det normalt er når gfx død'er, som vi også har set mange gange her inde før, men det er over fladen der bliver en sjov farve. :00