#19 > Nej, bare rolig. Jeg er faktisk helt vildt glad for at du lige sagde det, for jeg havde nogle sjove artifakter i 06 canyon flight, som jeg bare ikke kunne komme af med, uanset grafik clocks etc. Så jeg gav mig til at søge lidt på ORB'en efter andre med lignende systemer, for at se hvordan deres scorer så ud. Der kunne jeg konstatere at min score i begge HDR/SM3 testene faktisk var for lave.
Så jeg af- og geninstallerede driverne, og rodede lidt med Vcore til cpu'en, for det lader til at bundkortet har svært ved at give cpu'en helt så meget Vcore ved samme indstilling i bios med begge x1900xt kort i, som den havde før, så den har fået 0.250V mere end ellers.
Så har jeg enabled VPU recover for at sikre mig at der ikke er noget fishy. Nu kørte jeg lige en enkelt test @ 680/800 Mhz på grafikkortene (hastighed fundet automatisk i CCC med lavest mulige hastighed på blæserne), og så fik jeg lige 10319... :)
Og ingen artifakter nogen steder 8) Og driverne står til bedste kvalitet, helt standard, zero tweaks. Tror nok det skal blive fint når mine vandkølehoveder til gfx ankommer ;)