P5WD2-E@0405 Beta = Marvell Raid still dead?

Bundkort / CPU d.  22. april. 2006, skrevet af Marbuhai
Vist: 270 gange.

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
22-04-2006 22:42:01
Svar/Indlæg:
667/20
Hey

Har læst en masse på nettet om at denne Marvell controller ikk virker, men efter jeg har smidt denne her bios efter boardet kan jeg komme ind og lave selve array'et.

Bruger 2 stk WD 160gb SataII, men løber ind i problemer under win installering, trykker F6 bruger den nyeste SataII driver fra asus.com.

Diskene vises hver for sig og efter at ha lavet en partition til win og lortet har genstartet vil den ikke læse fra diskene, de vises ligeledes under installering som 2 separate drev, selvom de skulle vise sig som en..

Nogen bud?

bauner

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
22-04-2006 23:10:38
Svar/Indlæg:
853/71
Jeg har helt skrottet det lort. Brugte masser af tid på at få en IDE-HD til at køre på dén kontroller, hvilket aldrig lykkedes for mig.

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
22-04-2006 23:22:39
Svar/Indlæg:
667/20
#2 Well ide controlleren ville jeg nu heller ikk benytte og slet ikk med en enkelt disk og benytte den i raid som den er lavet til, mener dog at ha læst man kan stripe en disk hvordan det så end virker..

Jeg bruger kun den blå ide, men eftersom jeg har 3 sata diske som skal køre hver for sig så kan jeg ikke bruge de nye diske før jeg får det her Marvell skidt til at makke ret, ser dog ikk ud til at den her bios har hjulpet helt.. :l