musemåtte til G5

Diverse d.  23. april. 2006, skrevet af System
Vist: 138 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
23-04-2006 11:47:47
Svar/Indlæg:
0/11005
hej alle !
er endt i musemåtte helvede, ved ikke hvad det er godt og hvad der funker til min G5. har self siddet og kigget rundt omkring, men der er fandeme så mange udbydere at det halve kan være nok.
Er kommet frem disse tre som folk har givet thumbs up for inde på edb priser. razer exactmat , func industries ( skal det være den grove eller den glatte flade) og corepad victory.
vil gerne høre jeres mening og evt osse om andre måtter der skulle være gode til min G5 lige pt spiller jeg med min gamle sorte icemat med bunden i vejret for ellers virker skidtet ikke.
skal tilføjes at jeg spiller cs og kun cs og er low eller lidt medium sense..
Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
23-04-2006 11:51:38
Svar/Indlæg:
14079/622
Har du opdaterer firmwiren på den ?

Men jeg vil sige Qpad - den er så nice. Ved dog ikke hvor godt den fungerer med G5. Men jeg har hørt at man kan opdatere firmwire, og så skulle der ikke være nogle problemer.



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2006 12:01:11
Svar/Indlæg:
10398/435
tja min mate er glad for G5 + Corepad's Eyepad måtte. Jeg er også mega glad for min Eyepad, jeg har dog en MX510 mus.

Eyepad'en er en stor stofmåtte, jeg kan ikke lide alle de andre pads da lyden giver mig den ondeste gådehud (samme fornemmelse som negle på en tavle)..

Du kan google reviews af den. Google på danske sider for at finde forhandlere. Den kommer i flere størrelse.



xpk
 
Overclocker
Tilføjet:
23-04-2006 15:34:47
Svar/Indlæg:
14/3
Hvis du primært gamer cs, ville jeg vælge en steel Qck. de er alt for najs ;)

Den sorte stof måtte sørger for din mus opfanger selv den mindste bevæggelse :)

Kan stærkt anbefales.



Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2006 16:16:12
Svar/Indlæg:
4230/89
jeg vil nok anbefale en steelpad... model kan du vælge alt efter hvor stor du vil have den :)

min G5 kører fint på den... men den kan dog være lidt kølig at lægge hånden på den, men det vænner man sig til, og den bliver til gengæld dejlig håndlun efter lidt tid ;)



Gr00wer
 
Overclocker
Tilføjet:
23-04-2006 23:54:12
Svar/Indlæg:
200/19
eneste problem med steelpads..

ved mere en ca. 1 times CS gaming(ja jeg gamer meget :00 ) så skabes der kondens, og det skaber et helveds bøvl... for at sige det pænt, skidtet glider ikke længere henover måtten

eneste løsning, brug svedbånd :P



Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2006 16:36:45
Svar/Indlæg:
4230/89
#5 sveder du meget på håndledet ?:( ... :00 :e (spøg til side)

man skulle næste opfinde en magnetisk musemåtte(nord)
og så lave en mus der under bunden også var en stor magnet(syd)... sådan ville de to flader jo aldrig røre hinanden ;)
derved er der 0% modstand, bortset fra din hånd selvfølgelig...


den må jeg lige få tage patent på :)