Overclocker
Tilføjet:
24-04-2006 10:10:05
Svar/Indlæg:
5/1
Hej
Jeg ved ikke helt, om dette er det korrekte sted at lægge dette spørgsmål, men jeg prøver (og har lagt samme spørgsmål på itsvar.dk, selvom jeg dér har læst, at dette forum er mere pro )
Anyway;
Jeg har spillet WoW på min gamle maskine i et års tid og nu har jeg så fået ny computer (stort set - har købt en masse nye dele, men brugt nogle af de gamle dele, som ikke behøvede at blive udskiftet såsom cd-drev, floppy og harddisk - købte dog en ny harddisk til ny windows installation på den nye maskine).
Mine specifikationer er:
ASUS A7V8X-X Motherboard
AMD Athlon XP 3000+ Processor
NorthQ Silent Ice 2 CPU-køler
1 GB PC3200 CL3 184-Pin DIMM Ram (Kingston)
GeForce FX5200 128Mb Grafikkort
NorthQ 400W Strømforsyning (NQ-4001A)
Jeg kører desværre kun med 1300Mhz lige pt, da min computer ellers crasher. CPU-køleren burde kunne klare min CPU, men kan ikke rigtig gennemskue hvor problemet ligger.
Da jeg begyndte at spille WoW på min nye maskine, kørte det problemfrit. Men indenfor de seneste dage, er min maskine begyndt at lukke helt ned efter nogle minutter i WoW - og kan kun startes ved slukke og tænde bag på.
Er der nogen, der evt. har en idé om hvad dette kan skyldes? Er det fordi min CPU bliver for varm, trods de kun 1300Mhz? Eller kan det være en fejl i driveren til det indbyggede Realtek 10/100 Mbps Ethernet PHY netværkskort? Eller måske noget helt tredje?
Håber der er nogen, der har et forslag til hvordan dette eventuelt skal løses...?
På forhånd mange tak for hjælpen! :e :e :e :e :e :e