Bærbar ved at futte af?

Diverse d.  25. april. 2006, skrevet af Anzelz
Vist: 234 gange.

Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2006 18:33:34
Svar/Indlæg:
2343/272
Hejsa!
Her i går morges begyndte min touchpad lige pludselig at gå amok og kørte spontant rundt på skærmen og klikkede. Jeg scannede hele computeren med Anti Vir, men den fandt ikke noget.
Siden har den gjort det mange gange, men det hjælper at genstarte. Nu er tastaturet og touchpad'en begyndt at slå helt fra så computeren skal genstartes før de virker. Den slukker også nogle gange spontant, især når den har været i standby og de tre lys der indikerer Power, Batteri og W-Lan er også holdt op med at du.

Tror I det kan være software eller hardwaren der er i nød? (evt bundkortet?)

Fejlene sker ikke ved noget specielt program så vidt jeg kan konstantere.

Computeren er en Zepto Znote 4200 med XP pro sp2 fuldt opdateret..

CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2006 18:44:43
Svar/Indlæg:
3394/170
Ring til Zepto og spørg evt. dem hvad der kan være galt.

Send evt. maskinen indtil dem..

Valdemar

Overclocker
Tilføjet:
25-04-2006 19:10:49
Svar/Indlæg:
61/11
min mousepad på min Znote 4200 fucker også op til tider, faktisk med meget korte mellemrum, så jeg nu kun bruger mus.. den har været til rep. men de mente at det kunne være fordi jeg har haft våde fingre :l .. du må meget gerne skrive hvis du finder en løsning.. er nemlig ved at være godt træt af det

Anzelz

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2006 20:39:54
Svar/Indlæg:
2343/272
#1 - Har jeg gjort;) Bare hvis der var en der havde oplevet det samme..

#2 - Det er vist et generelt problem med dem, min brors gør det også. Men mit problem er ikke kun når man bruger musen, nu går den også amok selv:S Og holder helt op med at virke.. Men det andet er også enormt irriterende!

Atomizer

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2006 21:39:22
Svar/Indlæg:
688/32
Ved godt det lyder underligt men prøv lige at kontrollere jeres strømstyring under windows. Hvis den står til "Bærbar" eller "Præsentation" så skift til "Altid tændt"

Se om det virker.

Valdemar

Overclocker
Tilføjet:
25-04-2006 22:59:45
Svar/Indlæg:
61/11
#3 Jeg kan til tider se at min musse markør bevæger sig, uden at jeg hverken rører mousepad, eller ext mus.

#4 hmm, vil da lige prøve på et tidspunkt. Kan dog ikke se hvad det skulle hjælpe. Iøvrigt kan det ikke være rigtigt at en bærbar skal buldre løs, bare for at en fucking mousepad virker optimalt.