Da jeg vil modde min Ultra-D til SLI-D ville jeg lige spørger jer der ude som køre SLI på en moddet Ultra-D eller på en original SLI-D om det skal gøres med SLI-bro?
#2 ja - korrekt... hehe... men det sjove er at jeg kunne ikke finde det noget steder på deres hjemmeside... søgte endda på varenummeret men intet var der at finde.
"Kom lige forbi" det her billede og så at der står SLI Broadcast Aperture nederst i menuen. Derfor kom jeg i tvivl om den skal Enables hvis man skal køre SLI?
Går osse stærkt ud fra at den der i dette tilfælde hedder Dual 6600GT Card Support skal Enables i tilfælde af SLI kørsel.
#7 den der "dual 6600GT support" er til hvis du skal køre med et (eller flere) af de grafikkort med to GPU'er på samme print, f.eks. Asus' dual 7800GT eller dual 6600GT kort. Det gør det muligt at kunne køre med 4 GPU'er.
okay - Er ikke sikker på jeg fik svar på det første jeg spurgte om
"Kom lige forbi" det her billede og så at der står SLI Broadcast Aperture nederst i menuen. Derfor kom jeg i tvivl om den skal Enables hvis man skal køre SLI? http://images.planetamd64.com/...