Elitebruger
Tilføjet:
27-04-2006 20:05:59
Svar/Indlæg:
4112/53
Hej OC'ere.
Da jeg prøvet på at overbevise en masse respekterede OC'ere som Vanovich, Fugger, killer m.f, om at en FSP Epsilon 700W kan trække et X1900XTX CF setup, også i OC'et tilstand (på begge GFX og på CPU).
Det disse respekterede navne ikke forstår, er hvorfor de store dual rail PSU'er de har brændt af, hvorfor de brænder af/ikke kan klare mosten.
Jeg har prøvet at forklare det til flere af dem, men de tror ikke på hvad jeg skriver, og pga. de har haft problemer med en 2*20A PSU, så tror de ikke på at en 4*15A PSU kan klare mosten, fordi de mener pr. definition, at alle multirail PSU'er ikke kan klare mosten.
Derfor søger jeg et X1900XT Cross Fire Edition Master card, som jeg kan få lov at låne, gerne mens ejeren ser på.
Kortet skal helst befinde sig i Esbjerg, men hvis ejeren bor lidt uden for Esbjerg gør det ikke noget, så længe vedkomne selv kan komme til esbjerg med kortet (jeg kan ikke hente kort + ejer, da jeg ikke har bil for tiden).
Der vil blive skrevet en artikel på både dansk og engelsk over denne test, hvor ejeren af X1900XT CFE selvfølgelig vil blive krediteret for hans udlån af kortet.
Det er ligegyldigt om der er vand eller luftkøling på kortet, da jeg selv køre med vandkøling, og der er rigeligt med kapacitet i mit vandkølings system, til at der kan komme et ekstra X1900XT ind i GFX loopet. (se profil for detaljer).
Jeg skal nok betale lidt benzin penge for køreturen.
Skriv til mig her i tråden, eller over PM, hvis du er den lykkelige ejer af et X1900XT CFE, og er interesseret i at lave denne test, for at bekræfte, at man kan trække et overclocket dualcore system, med et sæt overclockede X1900XT kort i CrossFire, med en enkelt multi rail PSU.