Window Kit

Case-modding d.  27. april. 2006, skrevet af Sound-Blaster
Vist: 543 gange.

Sound-Blaster

Overclocker
Tilføjet:
27-04-2006 21:52:42
Svar/Indlæg:
50/26
Hey mennesker...

Jeg går og overvejer at sætte plexiglas i min side, og det vil jeg jo selvfølgelig gøre selv...

men hvor kan jeg få et window kit til billige penge henne?

og er det meget svært,, hullet for jeg en til at lave, men er resten meget svært??+

undskyld jeg er noob

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
27-04-2006 23:58:33
Svar/Indlæg:
976/138
Du kan i hvert tilfælde få window kits ved studiedata.dk

Og nej, det er ikke særligt svært. Det eneste det kræver er:

1 stk hul
1 stk vindue (glas eller plexi) som passer i med ca. 1mm luft i hver side
1 stk h-strip (mener jeg det hedder) som er en gummi liste som ruden sættes fast med.

Har lige siddet og kigget lidt der hvor jeg plejer at købe casemod grej, men kan ikke rigtig finde noget h-strip nogen steder, men du kan med garanti få alt hvad du skal bruge i dit lokale byggemarked. Men det er som sagt utroligt nemt, så længe de laver tingene i de rigtige mål kan det ikke gå galt...

godnat, og sov godt

Laziter

Superbruger
Tilføjet:
28-04-2006 11:56:45
Svar/Indlæg:
208/3
H-strip kan købes her:

http://www.mm-data.dk/shop/

Direkte link:
http://www.mm-data.dk/shop/pro...

Han har også et par enkelte kits i sit udvalg.
Jeg har handlet flere gange hos ham og han er utrolig flink.

Og nu vi er ved det..
Jeg har selv lige været igang med at skære i mit kabinet.
Først stod jeg med min Dremel-klon, men det gik altså for langsomt.
Så jeg riggede min stiksav op med en metal-klinge og savede hullet færdigt med den. Det tog ca. 10 minutter (omkreds ca. 1 m) med stiksaven og blev langt pænere end jeg kunne have gjort med multisliberen.
Så jeg ved ikke lige hvorfor Dremel (og kloner) er så populær til den slags, den er for dyr i drift og alt for langsom til større opgaver, men til mindre opgaver er den super..

Det var bare lige en indskydelse hvis du selv skulle få lyst til at gå igang med at skære, jeg var også skære-jomfru indtil igår, ihvertfald mht. at skære i kabinetter.