BSOD - Registry Error

Software d.  29. april. 2006, skrevet af hamderD
Vist: 329 gange.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2006 20:21:42
Svar/Indlæg:
7263/260
Hej gutter :b !

I bliver simpelthen nød til og hjælpe mig.

Min computer er lige begyndt og komme med den ski** blå skræm.
Og jeg kan lige nå og se, den siger Registry error eller sådan noget?. :S

Er det ikke mit windows jeg skal registere eller hvad sker der?. lorte computer man. :x

Håber der er en der vil hjælpe mig.

Mvh. DEnnis. !

voldsvalle

Superbruger
Tilføjet:
29-04-2006 20:40:23
Svar/Indlæg:
440/46
Du bliver nødt til at skrive, hvad du har lavet for nylig, samt om det er en "rigtig" WinXP du har inde. Sker det under opstart, eller efter at XP er loadet?

Umiddelbart lyder det ikke, som om at det har noget med registrering af XP at gøre, men derimod kage i registreringsdatabasen. Det ved jeg så tilfældigvis ikke en sk.d om. Desværre.

Men hvis du beskriver det lidt mere udførligt, så er der nok nogen andre hajer herinde, som kan hjælpe.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2006 20:47:51
Svar/Indlæg:
7263/260

Hvad jeg har lavet?. jeg har spillet fear, siddet på nettet også hørt musik?.

Og mht. registreringsdatabasen, har jeg heller ikke en sk'd forstand på det. så det har jeg ikke været inde i :).

Men tak for hjælpen. håber der er andre der vil kigge herind og skrive hvad der er galt. :b

Mvh. Dennis .

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2006 21:02:22
Svar/Indlæg:
2732/41
2# Har du overclocket?

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
29-04-2006 21:37:03
Svar/Indlæg:
7263/260
#3 Nej, overhovedet ikke?.

djk

Superbruger
Tilføjet:
29-04-2006 23:17:38
Svar/Indlæg:
586/212
lyder røv, og det ville klart være rart at vide hvad det er.
så man kan gardere sig mod det i frem tidenx(

Jeg ville tage min harddisk ud, smutte over til naboen eller en kammerat og sætte den o slave og rede de filer der skal redes og så er det bare at formatere og prøve forfra. det er næsten nemmere end alt det andet. tager maks 1 time at installere sine programmer og diverse drivers igen.
op på hesten Dennis ;)

steen

Elitebruger
Tilføjet:
30-04-2006 11:21:10
Svar/Indlæg:
2870/65
Kan du skrive nogle flere info omkring den fejl.

Hvis der i BSOD henvises til en rigstry fejl på en HEX addresse kunne det godt være en fejl i dine ram.

Hvis den derimod henviser til selve registrerings databasen er en formatering/reperation af windows nok en god ide.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
01-05-2006 17:04:55
Svar/Indlæg:
7263/260

Jeg har en usb 200gb lige pt, og der har jeg alle mine ting faktisk. mangler dog lidt spil. mm. men fuck det.

ja, men man skal hen og sætte dem op i raid 0. osv. er jeg for doven til lige nu. hehe. men på et eller andet tidspunkt bliver jeg vel tosset og tager mig sammen, og finder tid.

Altså når jeg starter den så kører den fint, indtil den skal ind i selve windows. lige efter den loader windows så kommer den blå skærm frem og det jeg lige kan ane er det der

"rigstry_error" eller sådan noget.
Er der noget der hedder det?.

Mvh. Dennis. :)