SÅ ER PROBLEMET LØST - og det var dog det mest mærkelige problem/løsning, jeg er stødt på.
Jeg prøvede at sætte stockkøleren til, og så satte jeg samtidig min Hyper 48 til bundkortet i stedet for en kabinetblæser, så cpu'en stadig blev kølet - og så virkede det hele. Nå, tænker jeg, så er problemet min Hyper 48. Derefter prøvede jeg så lidt frem og tilbage med den, jeg havde nemlig prøvet at pille det 4. pin fra den, da den så kører konstant ved laveste hastighed. Men jeg havde også prøvet at tilslutte alle 4 pins, så jeg kunne ikke forstå, at det skulle være problemet - og det var det så heller ikke, bios virkede stadig ikke.
Så var der kun én variabel tilbage, og det var kabinetblæseren, som jeg havde sat til igen. Den kører gennem en Fanmate, og var sat til ca. 700 rpm. Jeg prøvede at fjerne den, og så virkede bios igen. Herefter prøvede jeg så at skrue den op til 1000 rpm, og nu virker det.
Så problemet var åbenbart, at bundkortet ikke kunne finde hastigheden på den blæser ved 700 rpm, men at den hele tiden prøvede på det, og derfor frøs. Men ved 1000 er det ikke noget problem, og alt virker. Wheeeeeee!
Tak for hjælpen, folks!