Hej. Jeg har haft dette oppe før, men fik af vide at mit kort blev for varmt til 1.5vcore.
Nu har jeg fået sat ny køler på, og kort\'et er klar til oc. Kort\'et bliver *max* 55grader. Eller det kom ikke over 55 grader ved at kører atitool i 13min.
Jeg har clocket kort\'et til 425MHz/910MHz og 16pp/6vp. Og 1.4.vcore. Med disse Mhz ^^ og pipes kunne jeg unden-problemer kører ati-tool i 13min uden nogle fejl.
Jeg kunne godt tænke mig at flashe til 1.5vcore for at se hva kort\'et så kan :P Og jeg skulle mene at Temp. er godt nok :)
Men hva siger i ? Kan det godt kører 1.5vcore med denne temp. ?
Så er der lige det sidste. Skal jeg først flashe til 1.5vcore og derefter have AGP portens V i bios ? Eller først have agp portens V i bios, og så flashe ?
ellers Hvis man går i F1 mode, kommer der pludselig flere muligheder, for her kan man ud over selve FSB ændre voltage på både CPU, RAM og AGP porten, ganske som man kan igennem BIOS. Dvs. at man nu har de ønskede muligheder for overclocking direkte igennem Windows.
--DaxTeR-- i Nividia driveren ,kig under Performance & Q... settings,står den til Quality? kan måske hjælpe lidt. ?hvad har du lavet af overclock på din cpu/ram, køre det 1:1?
HADER når folk køber kort til 1200kr. og for dem til at yde næsten det samme som mit X800PRO hvilket JEG gav 2500 danske kroner for... GRRRRR!!!%#&¤&¤&
#20 Købte det for over 1 år siden til 1600,- hos midtdata :e
#21 Et par stykker :00
Hmm har ikke kørt 3dmark03. Men sidst jeg kørte 3dmark03 fik jeg 12662 med en AMD 64 3000+@3500+ - Lige pt kører jeg kun med en amd athlon xp3000+/2.16Ghz da jeg ikke har andet. Den kører bare std.