Underligt system - WoW crasher?

Diverse d.  02. maj. 2006, skrevet af Renegade
Vist: 221 gange.

Renegade
 
Overclocker
Tilføjet:
02-05-2006 08:36:25
Svar/Indlæg:
78/26
Hej alle..

Jeg er ved at være meget træt af enten min computer eller WoW generelt.
Med mit system burde jeg INGEN problem ha´med at trække WoW, og det har jeg i og for sig heller ikke, nogen gange.
Mine fps svinger utrolig meget, nogle gange kan den ligge helt nede omkring 15 fps, og andre gange oppe omkring 90 fps.

Fx i går da jeg var inde og spille, løber rundt i Duskwood og kæmper, der ligger min fps ca. på 25 (SKOD), så tager jeg til Stormwind, så ligger min fps på 70 ca. Hvilket SLET ikke giver nogen mening.

Og så fryser WoW nogle gange, så jeg er nød til at genstarte på reset knappen.. Hvad kan skyldes dette? Tvivler lidt på det er noget af mit HW, da jeg kan trække andre spil som F.E.A.R., The Godfather, NFS - Most Wanted perfekt?

Please hjælp, for dette er BARE skod. Nogen løsningsforeslag?

MVH Jesper

gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
02-05-2006 11:23:33
Svar/Indlæg:
5678/460
det med FPS det kommer jo an på hvor mange ting den skal få til at bevæge sig .feks græsstrå solskin blade træer buske sådan noget at den fryser tjek din PSU



gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
02-05-2006 11:24:37
Svar/Indlæg:
5678/460
dine ram og grafikkort sænker jo også dit system så det ka jo være dit grafikkort bliver for varmt



Renegade
 
Overclocker
Tilføjet:
02-05-2006 12:12:47
Svar/Indlæg:
78/26
#1 Min PSU er en Thermaltake Butterfly 480W, som kører perfekt.

#2 Mine ram og gfx? 2 GB Kingston Value og Geforce 7800GS? Sænker? Hvordan det?



Renegade
 
Overclocker
Tilføjet:
02-05-2006 12:17:26
Svar/Indlæg:
78/26
#1+2 Sry, har fået nyt HW, havde glemt at ændre det..

Men jeg burde jo INGEN problemer ha med at køre det, kører FEAR flydende med ALT i grafik...



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2006 18:29:03
Svar/Indlæg:
2959/206
Hvor er det WoW crasher?
Når du flyver med Zepp fra Orgrimmar > Undercity.
Eller skib fra Menethil > Theramore?
Har også det problem at WoW 'crasher'..
Den går på 100% cpu kræfter og du kan intet gøre. (Sker også få andre steder, men mest som sagt ovenover.)
Jeg har sån en dejlig tast på mit tastetur der gør så compen skulle gå i Standby, men den går bare til login skærmen, så jeg kommer ind i Windows hvor WoW er minimeret, kan lukkes.

Det en bug der har været i et stykke tid nu, pisse irriterende.

Men som sagt, så kan din FPS skyldes meget.. Måske at der ikke er mange 'levende/bevægende' ting i Stormwind, arealet dit grafikkort skal tegne er mindre. Selv om det ikke skulle betyde meget med det kort du har..
Har du prøvet at opdatere diverse drivers, grafikkort, bundkort osv?



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-05-2006 08:10:33
Svar/Indlæg:
2959/206
Ow.. Dejligt, ny patch der måske fixer problemet.
Selv om de endnu ikke har fixet alle de Hunter bugs der er, selvom at der har været 2 fix-patches siden Patch 1.10.
Tror det er den patch hvor der har været flest fix-patches for at fixe selve patchen, og de er ikke færdige. *Sighs at Blizzard*

Ow well.
- Fixed a soft-lock bug that occurred under certain conditions when players were near ships, zeppelins, elevators, and the Deeprun Tram.

Gætter på at det er den.



Whisper86DK
 
Overclocker
Tilføjet:
03-05-2006 09:10:19
Svar/Indlæg:
176/58
ja..

Har du prøvet at opdatere diverse drivers, grafikkort, bundkort osv?

det sker også for mig et sten hvor jeg skal med skine over på den anden side.. når jeg går af. s¨å fryser dden bare :S det er ført efter 1.10 af det er sker... s¨å det kan måske være den



Renegade
 
Overclocker
Tilføjet:
03-05-2006 10:22:07
Svar/Indlæg:
78/26
#5 Det er forskelligt hvor min comp den crasher..
Og ja alle mine drivere er up-to-date.

#6 Okay, håber sq på mange af problemerne er blevet løst..

Må lige ind og prøve i aften :D