#2 Det er der stadigvæk ingen der kan svare dig på. Der er mange faktorer der spiller ind på det område, herunder bl.a. hvilke andre komponenter der er i maskinen, antallet og størrelsen af blæsere osv. osv.
Og selvom du skriver alt hvad du har tænkt dig at putte i den, så er der ingen der ved hvor varm den vil blive. Men mit gæt vil være et sted mellem 40 og 400grader. ;)
Det bedste bud er hvis du nu søger ( der ER faktisk en søgemaksine :o :i ), da der faktisk har været et par tråde om det. Det er nok det bedste skøn du kan få.... ellers go g00gle !
en ting der er sikker boxkøler stinker nup en big typhoon ell en zalman 9500 så er du sikker på der er plads til oc.
de sølle 350kr. hvis der ikke er råd til det så ville jeg slet ikke tænke på oc samt larmer en boxkøler som en jetjager når den rammer de 5000rpm. ell ikke for at sige inden ikke meget over de 2500rpm skal før nilfisken starter op. ;)
#11 Du kan seriøst ikke mene at stockkøleren larmer så meget og er så skidt?? Min 920D B1 er 38 grader ved alm internet surf og der snurrer blæseren med 1600 rpm. Hvis jeg virkelig gir den gazz blir den 45 og der snurrer blæseren med 2500 rpm.. :00
#12 boxkøler kan gå and men jeg vil nødig kører med boxkøler imorgen når min 930 kommer og satser stærk på de minium 4ghz med en big typhoon.
sidste jeg legede med p4 var med en 630@4200mhz på luft big typhoon max 58gr full load ved 1,525 i vc tro ikke på nogen box køler kan klarer samt big typhoon på full blæs næsten ikke kan høres 16db er ikke meget. (den kræver bare et ordenligt kabi)
og sjoveste var det med den 3200+@2700mhz jeg havede 1,575 ivc hehe ikke over 40gr på full load LOL :e
men nu gå jeg oxo meget op i støj gider ikke høre på det lort når man surfer.