Ny afstemning

Litteratur d.  02. maj. 2006, skrevet af B@NG
Vist: 894 gange.

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2006 20:20:24
Svar/Indlæg:
3640/1231
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
heinrich

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2006 20:24:03
Svar/Indlæg:
1341/56

hmm jeg læser alet ikke artikler mere..... kommer kun på overclocking og køb/salgs siden.....

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2006 22:01:33
Svar/Indlæg:
2353/24
Jeg har stemt "det er passende", for hvis vi får alt for mange artikler, risikere vi at kvaliteten vil falde mod at få flere. intetionen om at have en ny artikkel klar på alle hverdage lyder lyder passende. Men hvis i kunne lave noget ala "wnz" (weekendnewz), bare med artikler istedet for. Så kunne i poste tests af selvlysende julemænd, usb kaffemaskiner etc., altså små morsomme og ikke særligt seriøse artikler/tests..
Ikke at det skal være en artikkel både lørdag og søndag hver uge, men bare sådan en gang imellem.

Jo størrere og mere kendt hwt.com bliver, må der også dukke flere under ting op på redationen som forskellige firmaer vil have at i tester.

wide

Superbruger
Tilføjet:
02-05-2006 22:33:32
Svar/Indlæg:
449/80
sys sq det er passende..

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
02-05-2006 22:42:36
Svar/Indlæg:
14079/622
Antallet er efter min mening meget passede.. for min skyld kunne i komme med 10 gange så mange, da jeg kommer meget her på siden. ;)

Dog synes jeg der har været et par svipsere mht det indholdsmæssige.
Især set i lyset af, at jeg selv postede en nyhed, der ikke blev vist - skønt jeg mente den havde stor relevans.

Det er kanon med flere nyheder, men jeg er helst fri for irrelevans. Selvom jeg jo bare kan lade være med at læse dem :)

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2006 23:00:58
Svar/Indlæg:
3640/1231
#2 > Fint :)
Ideen med "andre" artikler i weekenden er nu meget god. Men igen, der er lige det med seriøsiteten, hvilket sagtens kunne ryge sig en tur, hvis vi testede "julemænd" som du så fint kalder dem :e

Vi forsøger lidt med at afholde konkurrencer hver weekend, for at se hvordan interessen er for det. Sjovt nok, så virker det ganske positivt når man forærer noget væk 8)

#4 > Kommer du her tit :o :e
Det er svært, eller stort arbejde at sortere i alle de indsendte nyheder.
Der sker helt sikkert fejl, det må vi erkende :r
- men det kunne også være at du havde fejl i nyheden, som manglende links eller sådan noget?

Vi prøver så vidt muligt at kontakte brugeren med den indsendte nyhed hvis der mangler noget, men nogle gange mangler der bare for meget.
Altså, den var ikke møntet på dig ;) bare sådan generelt.

Men du kan da få tjansen om at stå for at sortere/frigive indsendte nyheder :p

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
02-05-2006 23:31:59
Svar/Indlæg:
14079/622
->#5
Arh.. ligger vejen forbi her en gang eller to dagligt :e..

Det er muligt, at Jeg kan have lavet en fejl - selvfølgelig. Jeg ville blot nævne et eksempel, da jeg mener at nogle af nyhederne er præget af kortfattethed. Like.. "AMD's roadmap - se her" - uden nogle tanker og overvejelser fra den givne "skribent/forfatter".
Men det kan da også være det er mig der kræver for meget, og prioriterer ting højt, som andre brugere finder ligegyldige.

"men nogle gange mangler der bare for meget. ooorh.. den sve' sgu :D:P.

Derudover tror jeg slet ikke jeg er ansvarlig nok, til at stå for en tjans som nyhedssortering - efter der er kommet en topliste, ville jeg udelukkende poste mine egne nyheder. Hehe :e
;)

PBM

Superbruger
Tilføjet:
03-05-2006 10:07:25
Svar/Indlæg:
309/23
Jeg synes at antallet af artikler er ganske passende. Jeg er dog enig i at der har været nogle der ikke har været så omfattende som man kunne ønske sig.
Jeg synes det er rigtig godt når der er masser af baggrundsviden, som der også er i mange af artiklerne, men derfor springer det også mere i øjnene når det mangler i nogle artikler.