Logitech Z680

Diverse d.  03. maj. 2006, skrevet af ebbox
Vist: 156 gange.

ebbox

Elitebruger
Tilføjet:
03-05-2006 15:21:04
Svar/Indlæg:
17/7
Hej alle, håber nogle kan hjælpe mig med mit problem.
Jeg er i besiddelse af et sæt logitech z680 højtalere som altid har virket upåklageligt. Den anden dag flyttede jeg så, sættet var pakket rigtig godt ned og har ikke været udsat for noget der kunne skade dem vil jeg mene.
Mit problem er så nu, at jeg ikke får lyd ud i nogle af højtalerne. Har sat dem til igen og igen og ved de sidder rigtigt. Der er en testknap på fjernbetjæningen som normalt plejer at få en stemme ud igennem hver af højtalerne som sig hvor de skal stå (left front, right front osv...), men når jeg trykker på den kommer der ingenting.
Det er somom der ikke er en forbindelse fra selve "konsollen" og ud til højtalerne samt subwofferen :S
Har forresten ikke sættet sat til en comp lige pt, kun dvd'en. Men det burde ikke påvirke testknappen etc.
Nogle der har været ude for noget lignende, eller skal det sendes til reperation?

Håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig på vej ;)

Mvh. eBBox

red_martians

Moderator
Tilføjet:
03-05-2006 15:28:24
Svar/Indlæg:
7881/1165
Nej, tyder på det er dødt :(
Men logitech plejer ellers at være flinke til at hjælpe med nye dele til deres dyre højtaler-systemmer. Så prøv at skriv til dem.
Har selv sådan et sæt, og har heldt gin&tonic ud over forstærkerdelen og tabt subwooferen fra halv meters højde.
Det virker stadig upåklageligt selvom der er klister på yder og inderside af nogle af højtallerne.

phg

Elitebruger
Tilføjet:
03-05-2006 15:28:29
Svar/Indlæg:
1399/43
der skulle side en lille sikring nede ved strømledningen,bag på subwooferen tjek lige om den ikke er gået løs eller den er sprunget under flytningen.

ebbox

Elitebruger
Tilføjet:
03-05-2006 15:34:58
Svar/Indlæg:
17/7
Tak for de hurtige svar :)

Sikringen sidder som den skal og der er lys i displayet. Derudover kan jeg også høre at højtalerne "klikker" når jeg tænder / slukker.

- Mærkeligt :S

Well jeg må sende en mail eller ringe til deres support så- Hvad er bedst?

Igen mange tak :)

OEA

Superbruger
Tilføjet:
03-05-2006 15:50:47
Svar/Indlæg:
1711/30
#3 ring først og hør hvad de siger hvis det ikke hjælper som det nok gør så send en mail ;)