Har lige installeret mit nye Sapphire x1600xt kort.. Og installeret ray adams tray tools så det kunne clockes lidt.. Men for det første mangler de 2 knapper så man kan finde max core og memory. og hvergang jeg rykker på coren eller memory baren og trykker apply så rykker den tilbage... HVA #¤§% er der galt?? x(
Ahhh så er det jo derfor.. :e Sad lige og overvejede om der var fejl på kortet... For så ville jeg sgu gå på et lille killingspree.. har været uheldig med alt hardware på det sidst.. x(
1# Den crasher også i rivatuner... skod... har også prøvet et program som hedder overclocker som efter sigende skulle virke til x1600xt men der crasher den også.-.. 4# prøver jeg lige engang så.. Har forresten lige monteret en vf700cu så det kan være det hjælper lidt..
Den crasher også i den nye atitool... kan det måske være noget i bios´en som skal låses eller noget??? er første gang med et pci-e kort så ved ik noget om det rigtig,..
Jeg satte et x1600xt 256mb i en ven pc sidste uge og det kan køre 680mhz på coren og 785mhz på rammene det er med stock køler med en 120mm lownoise fan til at blæse hen over kortet med en bedre køler og et par mods kan det nok sparke lidt ass
Yes sir så virker det.... Skulle bare sætte fan speeden i atitool til 100% istedet for 70%.. underligt der ik sgu mere til end det,.. tak for de hurtige svar.. :e