Jeg har fået mig et Soundblaster Live! 5.1 lydkort af en ven.
Desværre er driver cd'en blevet væk, og jeg har søgt nok så mange gange og steder på nettet for at finde en driver der fungerer med dette kort, uden resultat. :x
Alle de drivers der kan findes på www.creative.com / www.soundblaster.com og diverse andre steder er opdateringsdrivere, altså drivere der skal opdatere en allerede eksisterende driver.
Jeg nægter at tro på at denne driver ikke findes mere, så hjælp til at finde den vil være kanon. Det er også muligt at finde selve driver cd'en igen, vil jeg tro. Jeg har dog bare ingen idé om hvor eller hvordan det skulle kunne lade sig gøre.
Nogle der har et forslag og eller en problemløsnings mulighed?
Den findes altså hos Creative ! Du finder den bare under SB Live 5.1 Digital - driverpakken er til ALLE SB Live! kortene. Det er lige meget om det er Bulk,OEM eller Retail den fungerer med dem alle (taler af erfaring her!) Det er den sidste nye driver, Sound Blaster Live! - LiveDrvUni-Pack English (23.32 MB) 10 Mar 03, og den fylder lidt mindre end den ældre driver på 24.7mb fra Februar 2002.
#7: Der er ingen ! Jeg skrev bare du skulle huske at brænde den over på en CD så du altid har den ved hånden i tilfælde af geninstallering mv, det er nemmere end at skulle hente det på nettet mv :) Det var såmen ikke andet jeg mente.