Well jeg arbejder i et firma som har solgt rigtigt MANGE af de berømte HIS 9800pro ICQ kort. Aldrig har jeg da set så mange defekte grafikkort... HIS grafikkort stinker generelt...ikke fordi kølingen er dårlig men fordi det er rå billige kort som er peppet op med en fancy køler...
En Opel Kadett er også noget værre skod, for dem som har problemer med sådan en. For dem der ikke oplever problemer med en Opel Kadett, er det sikkert en fin bil.
Generalisering er noget pis - og det tør jeg godt ha' en generel holdning om!
#4 Dine meninger kan jeg jo ikke tage fra dig og jeg er enig med andre i at generellisering er noget skrammel i alle henseende men.
Vores statistik siger at på HIS 9800pro 128/256mb har der været ca 25% defekte... indenfor de første 2år... Regnet ud fra antal solgte kort og antal RMA sager på de pågældende kort. Herfra skal så trækkes 1-2% som er gengangere forstået på den måde at de er blevet reppet solgt igen / sendt tilbage til kunden og reppet igen... Og 1-2% hvor kunden enten har smadret kortet eller hvor det rent faktisk ikke var defekt. Så statistikken lander på min 20% defekt...det er ikke sammenligneligt med andre grafikkort vi har solgt en del af ikke engang MSI som jeg vil give dig ret i ikke er toppen af poppen men da slet ikke Asus!
Der hvor generelliseringen ryger sig en tur er ved deres nyere kort som vi ikke solgt ret mange af fordi vi simpelt hen ikke vil sælge HIS hvis vi kan undgå det!
Det gav da ingen mening?? Skal det forståes sådan at det firma du bestiller fra er skyld i om hardwaren er defekt eller ej...? Eller du mener at det er dårlig karma? :00