Overclocker
Tilføjet:
05-05-2006 13:58:30
Svar/Indlæg:
154/21
jeg vil lige gøre lidt reklame for Parknet.dk som jeg er blevet koblet på for ca. 5 måneder siden.
Siden jeg er koblet på Parknet går det pludselig meget hurtigere at være på nettet. Normalt når jeg up og downloader fra en ftp- side har jeg mellem 50-> 100 mbit til min rådighed. Det afhænger lidt af hvad tid på døgnet jeg leger. Når jeg gamer over nettet er ping tiderne heller ikke dårlige, jeg har flere gange oplevet at blive beskyldt for at sidde på serveren. Bittorrent ja I gætter selv Det tager ikke langtid at downloade den nyeste version af Gentoo ;) Problemet er ofte at min download hastighed er så stor at min server begynder at svede, så jeg ikke kan fjernkontrollere den, hvilket jeg aldrig har oplevede på den tidligere 5 mbit linje.
Parknet findes desværre kun på dele af Nørrebro og Valby, men det skal VI have gjort noget ved. Parknet.dk er et beboer ejet netværk som bygger på en non-profit organisation dvs. alle pengene går rent til rå båndbredde, hvilket er bedre end kaviar til Henning Dyremose. Jeg mener dette forum må være det perfekte forum til at udbasunere budskabet om Parknet da I nok er de mest båndbredde hungrende kunder i Danmark, men garanteret også mere kompetente i forhold til de fleste andre pc-brugere. Det er der I kommer ind, hvis I bor i nærheden af Parknet så skal i blot arbejde internt i jeres ejendom på for at komme på Parknet. Min interesse i denne sag er at jo flere som kommer på desto mere båndbredde deles der hvilket er til glæde for os alle sammen og ikke mindst MIG. Jeg kan desværre ikke fortælle en pris, men jeg gav omkring 500 kr for at få et livstidsmedlemskab af deres forening. Men hvad er 500 kr når man kun betaler 50 kr/md for at sidde på Danmarks hurtigste bredbånd. Problemet med Parknet er at de kun tillader hele ejerforeninger at koble sig på, så enkelt personer kan desværre ikke komme på, men kun hele ejendommen. GIV MIG MERE BÅNDBREDDE ;)