Du går altså ind for "øje for øje, tand for tand"... altså den mørke del af islam, som de ekstremt troende muslimer bruger? Man kan ikke have undtagelser som f.eks. "du voltog min søster, så nu får du skåret din legemsdel af, og får en plastikslange at pisse ud af" Man kan bruge frihedsberøvelser incl. ALLE de materielle goder som man har i hverdagen, som tv, seng, ordenlig mad. iflg. min opfattelse så skal et fængsel ikke være et hotel, så en madras på gulvet som seng, få et gammeldags lokum til at sk*de i, kun få "vand&brød" og intet fjernsyn.
Som flere har været inde på, "hvad er tortur?"
Først vil jeg starte med at definere tortur iflg. min opfattelse: Tortur er fysiks vold, nedværdigelsegennem længere tid, stress gennem længere tid, som kan fremprovokeres ved feks. at en råber dig ind i hovedet 2 døgn i træk, sidde/stå i en såkaldt "stressende stilling" eller blive bedt om at tage tøjet af foran de andre fanger, mens fangevogterne står og griner af dig.
psyksik tortur (hvilket stress er) er lige slemt som fysisk.. Folk som knækker sammen af stress, er faktisk det stadie som psyskisk totur prøver at få folk til at komme nå, bare ikke på et ½ år men på 3 dage...
som andre også har været inde på, hvornår ved man at en person er en torrorist? USA og israel betegner alle pælistinenserne som terrorister, hvorimod de betegner sig selv som frihedskæmpere.
Hvad kalder vi ikke de danskere som under 2. verdens krig saboteredede(eller lavede et terrorangreb) tyskernes jernbaner? frihedskæmpere!! Den tyske statsmagt betragtede dem netop som det vi i dag kalder for terrorister!, ergo er vi danskrere en flok torrorister.. tænk lige en gang over det inden man bruger ordet "terrorist" en anden gang.