Da vores fastnet telefon udløber den 18 i denne måned, har konen og jeg overvejet at skifte til IP telefoni. (Med mulighed for at ringe uden brug af PC)
Vores fastnet konverteres til en såkald "bæreline" så internettet skulle stadig fungere.
Synes bare det er meget uoverskueligt at finde de bedste IP teleselskaber/priser/udstyr m.m.
Har en Linksys WRT54G router med DD-WRT firmware (www.dd-wrt.com ) med mulighed for at lave QoS. Spørgsmålet er så bare hvilken IP adapter der kan bruges sammen med netop min router ?
Jeres egen erfaringer er også meget velkommen omkring udstyr/priser/service/udbyder.
bare en ting drop www.telefin.dk det er en gang lort, magasinet kontant på dr1 var efter dem med den værste lyd der nogensinde kunne komme ud af en telefon
-> #1 Ja det fandt jeg ud af i en tråd på mobildebat.dk Har kigget på musimi.dk men tager jeg fejl eller koster det virkelig 1.58kr at ringe til mobilnumre ?
Uanset hvilken IP telefoni udbyder du vælger koster det vist mindst 1,40 at ringe til mobil, prisen er den samme som fra fastnet telefon. Mobil til mobil har længe været absolut billigst.