Syntes snart at det er på tide at min processor skal til at yde lidt mere, så jeg skal ha skiftet min stock amd køler.. Har set mig lidt lun på denne Zalman :
Men har I nogle andre gode bud ? kunne godt tænke mig størst mulig køle effekt, men også at mont. er forholdsvis enkel ??
Oxo hvis der skulle være nogle gode bud på kølere til 7800GTX kort !!! (Kræver lige at de ikke fylder så meget, da pladsen i mit Thermaltake Tsunami kabinet er yderst sparsom med 2 x Msi 7800gtx kort)
Håber at der er nogle snedige O.C freaks som kan hjælpe mig :D
Dog vil en shythe ninja 1000, noctua nh-u12, Thermalright Hr-1 High Riser eller en Titan Vanessa L-Type være langt bedre. Som Riis siger, laver dualcore CPUer nemlig rigtig meget varme. :)
Hmm det var sku da noget af en køler.. Gad vide om jeg har plads i mit kabinet til en ligende plexiglas løsning.. Som beskrevet er sådan et tsunami kabinet ikke lige bygget til mit msi bundkort.. (ikke med 2 msi 7800gtx kort )
Jeg stoler sku ikke rigtigt på de vand kølede systemer, som jeg har set ! Derfor tror jeg ,at luft-køling stadigvæk kan give mig en mulighed for at clocke min cpu bare lidt mere !!!
Ny Skribent
Tilføjet: 07-05-2006 00:21:55
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg ka da anbefale min Zalman CNPS 7700 den holder min på ca. 33 grader ved lavest mulige RPM ved idle og så stiger den lige op over 50 grader ved load men så ka du jo altid skrue blæseren helt op så falder den til ca. 45grader og det er testet imens jeg har haft den på 2.4ghz