Overclocker
Tilføjet:
07-05-2006 23:09:22
Svar/Indlæg:
0/11005
Kære alle.!
Jeg forstår det virkeligt ikke? Jeg har lige købt nyt bundkort fordi at jeg fandte ud af at mit gamle ikke understøttede DUAL CHANNEL. Det har jeg så gjordt nu, men hver gang jeg skal spille Battlefield 2 eller lave en RAM test under PCMARK-05 booter min computer bare sådan uden videre? Jeg forstår det virkeligt ikke?
Jeg har slået automatisk genstart fra i XP, men det er PC\'en fuldstændigt ligeglad med.
Først troede jeg det var mine grafikkort driver, så jeg skiftede til anden og ældre version som jeg prøvede før jeg installere en ny windows og ikke havde nogle problemer. Men de gør ikke nogen forskel overhovedet. Første gang jeg gik ind i BF2...puf. Intet på skærmen. Det skal lige siges at den i starten minimerede vinduet lige meget vilket spil det var, men det er den så gået væk fra nu, meget mærkeligt.
Jeg startede med at have 2 ens Kingston RAM på 512 MB hver og købte så 2 andre på 512 MB. Det gjorder ingen forskel og kører nu med alle 4 i.
Jeg forstår ikke hvad fanden det er dér er galt? Er der nogle som har prøvet det her problem? PLEASE sig frem...jeg har virklig brug for jeres hjælp.
Jeg har købt en ny SATA harddisk også til den, men det skulle vel næppe være problemet.?
Lidt Specs:
P4 - 3GHz
Asus P4V800D-X
4*512 MB RAM
ATI 9600XT
Hitachi T7K250
For søren hvor jeg har jeg brug for hjælp...det er død irriterende at jeg ikke kan spille noget som helt spil, uden at den genstarter uden videre.