Overclocker
Tilføjet:
08-05-2006 09:42:58
Svar/Indlæg:
2/1
Her kommer min livshistorie, håber i vil skrive jeres, det ville være rimelig hyggeligt :').
Det hele startede med at jeg blev skudt ud af min mor inde på vores badeværelse, nede i badekarret, det gjorde lidt avs fordi jeg blev skudt ind i kanten, så jeg fik en lille hjerneskade, som jeg har den dag i dag. omg
Dag 2: Mine forældrer var glade, men min far var ikke så glad over at jeg havde fået en hjerneskade, fordi min såkaldte mor, synes det var lol at skyde mig ind i badekarkanten. Derefter gik de på grillbar og åd ca.5 burgere. Så gik de i seng, altså først redte de sengen så den ikke så så grim ud, og derefter lagde de sig og trak dynen over sig og sagde roflmao og sov. Da de gik i seng loggede jeg på pc'en og blev introduceret til gudespillet CS OMFG Teh 133 Pwner Game. Så jeg gamede resten af natten
Dag 3: Det startede med at vækkeuret ringede kl.06.01 ved ikke hvorfor det var 1 min. over, men lol det. Derefter tog de mig med på børnhaw, selvom jeg kun var 2½ dage gammel, men jeg var rimelig moden af min alder. Jeg tror at min hjernskade gjorde sådan at jeg var max 1337 moden af min alder at være. Da jeg kom hjem fra børnehave, jørte mine forældre straks hen i Merlin og købte en bærbar til mig, så jeg kunne game cs ovre i børnehaven og blive TEH 1337 PWNER of all time. Derefter kørte de hen i en kiosk og købte mælk, og lidt toffypops for de er herre fråderen. Så sluttede dagen med at jeg lavede 10 hs på stribe og blev kicket fra en server, reason: cheat. FU dem. Så gik jeg i seng...
Dag 4: Jeg startede straks min pc, og blev introduceret for 1337 programmet BITTORRENT, så jeg kunne downloade film spil osv. fordi jeg gad sq da ikke at købe dem. LOL TPD. Samme dag fik jeg opgraderet mit bredbånd til 4gbit/4gbit så jeg kunne downloade sygt hurtigt, og en sygt masse spil og film og musik osv. FU APG FUUUUUU MAN!!!. Mine forældre havde imens købt lidt æg og gær i dagli'brugsen fordi de skulle bage chokolade kage.. 1337 nok. Den smagte herre fråder, og jeg rofflerede ud i haven efter jeg havde spist den fordi de havde proppet lidt amf i, så jeg var über hyper, lol det var grineren.
Dag 5: Første skoledag, fuck det var pwneren, jeg ownede alle de andre i CS jeg havde min bærbar med.. HAHA det var fed. Jeg fik fandme 20hs i træk og de fattede bare intet. små nooooobs man. omfg har aldrig spillet mod sådan nogle newBs før. Jeg gamede så 13337 at jeg håbede på at kunne joine en über-clan i går. Så jeg fik herre adrenalin-suseren på, og rofflede rundt uden jeg egentlig forstod hvad jeg lavede. Mine forældre havde in the meantime bought some fried eggs. GOD DAMMIT jeg elsker det stuFF. Men røræg smager egentlig også meget godt OMG. jeg owner mine æg. så gik jeg i seng
Dag 6: Jeg har i dag joinet en sk1ll3d clan. De sagde at min alder ikke gjorde noget, men jeg burde slappe af med at gå amok, med mit syge aim. Vi fik skaffet en hovedsponsor i form af Microsoft og vi skal til cpl, så vi bliver en omgang cplz0r, YAY OPTUR! Efter frokost gad jeg ikke rigtig cs så jeg tog en omgang tetris. TOTAL NICE, man bliver hormon-addicted til det spil. btw. owner jeg også i det!!! Min far spillede med, men han whinede over fps lag. Da jeg førte 47-0 gik han amok og kaldte mig cheater og sendte en email til steam, for at de ikke laver et ordenligt anti-haxprogram. HEHE så er det godt man har vac-proof cheat!!! Farmand syrede fuldstændig af og smadrede sin computer og min bærbar så jeg begyndte at powerwhajne og slog ham med et baseballbat. Han tog derefter han til Japan og da han et par timer senere kom hjem, havde en computer med så jeg nu kunne køre med 500fps i smoke, HYDR!! Dagen endte med at vi tog hen til Sahara (?) og delte graffikkortkølere så de kunne køle ned, de negere.
Dag 7: I dag skulle vi til randers regnskov, som om jeg gad, men mine forældre tvang mig. FU DEM. lol, jeg tog self min bærbar med med mit über batteri der kan holde 6 timers konstant CS GAMING. Så jeg lagde mig ind i alligatornes grotte og gamede cs, de kom og kiggede på, så jeg ville gerne være lidt 1337 så jeg ownede inde på G4G's server. CS 1.6 self, fu source og fu steam. Jeg blev n-æste dag fundet af mine forældre, jeg havde fået blackout fordi jeg havde lavet for mange hs og campet for meget.. damn man. Men inferno roxede fandme det gjorde!!! YEEEEhhaa det var fed at campe oppe i huset, alle de newbs man kan pwne deroppe fra fuck det roffleren. Mine forældre tog mig med hjem, mens jeg self gamede cs i bilen hele vejen hjem, mens jeg så en ost kom flyvende ud fra vinduet. Næste dag sov jeg hele dagen.. ROFLMAO
Dag 8: Julen nærmer sig, jeg har pyntet min hund med diverse mistelteer og kugle. Nu har den hvert fald nok i armor!!
Jeg vil senere spørge valve om jeg kan bruge den til min human bodyshield. HAHA ROFLPOPZ. Jeg mødte senere en celeb der hed heatoN, han var noget buttet og han afslog min date med mig. Hvis jeg på det tidspunkt var Rogue fra x-men havde jeg pwnede tilbage til Sverige! f9z!! L0olz. BTW tog jeg ham lige i en 1on1 på de_mig. Mine forældre kom hjem fra skole og begyndte at lave lektier. Men da far havde købt ting fra japan som trak lidt for meget strøm, var der ikke lys i huset og de kunne derfor ikke lave tysk i K-niveau. Jeg varmede en eat&go op i ovnen og kølede den af med min cpu køler, KÆFT DEN GIVER GAZZ!! N1n1n1!! Sluttede af med at hunden blev meldt til politet fordi den brugte hele byens strøm, lal, pwned.
Dag 9: Denne dag var en herre roffleren dag, jeg lavede engelsk stil, og tænkte på at det egentlig var tid til at skifte hardware. Og jeg fik 9 i tysk. LOL. mine forældre havde sovet hele dagen fordi de var ultra-newbs og de ownede kølesskabet da de stod op, jeg forstod det ikke helt, fordi der var jo stadig 3 øl tilbage i køleskabet. OMFG. Jeg tog hjem og bællerede dem, omg jeg var nævnt til at være max g33k. fuck når jeg tænker over det, har mit liv egentlig været ret fucked up. HAHA owned.
Dag 10: Jeg skulle spille clanwar denne dag, og jeg varmede op hele dagen, men at game mod über-Zbots. Fuck jeg ownede dem, og blev beskyldt for hax er min noob far, roffleren nok som han var, gik han over til steam og klagede over at han troede at jeg cheatede, og han var tæt på at få min account slettet. Fuck jeg ville have pwned ham hvis han havde fået mig banned inde fra steam, jeg klagede derfor til valve og sagde at han ver über-newbie med fuglelort i hovedet. Så valve lyttede til mig og fik mig un-banned selvom jeg ikke var banned. Roflc0PteR mayyn. Til aftensmad fik vi klovneost. fråderen.
Dag 11: Denne dag var en søndag og jeg havde max tømmermænd efter at jeg var über fucked i mit hovede efter det der doped klovneost aftenen før.. omg man jeg havde lyst til at owne mine forældrer. Men så tænkte jeg, at jeg hellere må løbe ned i kiosken, derfor tog jeg knife frem, så jeg løb lidt hurtigere. Jeg kom ind i kiosken og knifede ekspedienten, skide Guerilla Wafare model han var. JEg er selv 1337 model. Så mine forældre få¨r nogle gange et chok når jeg kommer hjem efter at have drukket coke og sniffet cola.
Dag 12: Jeg fik en hyggelig chat med heaton, vi åd lidt pommesfrittes sammen og derefter pwnede vi alle newbs vi fandt inde i banegården, vi fik taget pasfoto fordi vi syntes det var herre roffleren. Vi ownde os vej til CPL i USA, hvor vores clan "The LollerBladeZ 0f d00m" pwnede og scorede topkaratker og vandt 100.000$ damn det var vilderen, jeg fik svederen på over det, og kunne ikke rigtig forstår at mine forældre atter igen havde købt mælk :S. Så jeg tog tilbage til DK.. det g4nsk3 l4nd. Og pwnede lidt røræg, fuck det var herre grineren mand.. OMG det var LOL.
Dag 13: Denne dag glædede jeg mig til kl.13.37 fordi jeg vidste jge skulle til teselskab med min mor of min far og min MicrosoftR DirectX 9.0 Shower Model 3.0 OMG owned man. Kl.13.37 fik jeg NESA FIBERNET op i anus. Det var fra jay.net - danmarks hurtigste internetudbyder 100% 1337 50% natur.