Det kommer jo an på modulerne.
Det siges at høje ramfrekvenser og lave timings er skide godt for spil. Det kan være du har været heldig med de kingston value ram, for nogle gange monterer de rigtig gode IC'er osse på Value ram, og får man fat i et par af dem er det bare at finde ud af hvad de vil være med til.
Jeg synes du skal pille begge rammoduler ud af maskinen (der ikke heatspreaders på vel?) og skrive ned hvad der står på modulerne med 100% nøjagtighed og poste det her på sitet så jeg sikker på du kan finde ud af nogenlunde om dine ram kan mere end det de er sat til i bios.
Hv.a. OC-tools, er der noget der hedder A64 Tweaker, som vidst udelukkende fokuserer på ramtimings, så det skulle gøre det muligt fra windows, sammen med Clockgen, at indstille både timings og ram-hastigheden fra windows, men jeg har aldrig selv brugt det, og det er et mange meget avancerede parametre der kan indstilles.
Hvis du holder øje med temperaturen på cpu'en mens du oc'er fsb'en (rammene ryger op med fsbhastigheden) og ser om den holder sig under 50-55 grader C, burde du ikke være nervøs for cpu'en, men find lige først ud af hvilke IC'er der er på rammene.