Kan jeg under "favoritter" redigere linket til hardware-test.dk, så jeg er automatisk logget ind, når jeg trykker på linket. Jeg gider ikke det med at bruge cookies, det får man pis af :)
Hvis man surfer ordentligt får man ikke så meget pis, og heller ikke hvis man jævnligt sletter cookies og temp.inet filer. Så får man ikke så meget pis.
Det er ikke muligt at rette linket til, således at du logger ind via dette. Yderligere mener jeg ikke at det vil være forsvarligt at lave det på den måde, da det giver et "sikkerhedsbrist" for den givende profil. :e
Eneste problem er at IE gerne vil være smart med sikkerhed, men virker sikkert med firefox. Ellers skulle man smide det på en server. (evt så den post queryfields, så kunne alle bruge den)
Som #5 skriver, så er forskellen jo netop at oplysningerne bliver sendt som post's istedetfor get's, som en del af selve adresse forespørgslen... Så hvis ellers OC.dk understøtter cross-site scripting, så kan du bruge eksemplet som #5 laver... ;)
#4 Det kunne godt lade sig gøre, men hvad så med de brugere der deler netværk med andre??? skriver de deres IP ind vil alle på det givende netværk automatisk blive logget ind på deres profil? Så den holder ikke..