Tysk butik der tager kreditkort

Diverse d.  10. maj. 2006, skrevet af Kojak
Vist: 181 gange.

Kojak

Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2006 14:07:25
Svar/Indlæg:
70/38
Nogen der kender nogle (gerne billige) tyske forretninger der sælger elektronik og som tager kreditkort eller sender pr. efterkrav. Ikke så vild med bare at overføre pengene up front

gabbadoo

Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2006 15:46:55
Svar/Indlæg:
3065/208
det enten mindfactory.de eller norsk-it.de som accepterer betaling via "Paypal". Der skal du oprette en konto, som du så associerer dit kreditkort med. På den måde kan du betale direkte online, men det koster desværre endda nogle procenter hver gang, så overvej om du ikke burde vente på en bankoverførsel er gået igennem på den anden side, Der går som regel 3-4 dage før modtageren har pengene og varerne afsendes. Skriv en email/ring til forhandleren først, så de ikke har solgt alle dine varer før dine penge er kommet til Tyskland, for det har jeg prøvet og der gik over 30 dage før jeg opgav at vente på mit gfx, og istedet købte i DK.

Kojak

Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2006 16:16:07
Svar/Indlæg:
70/38
Jeg tænker mest på at man ved betaling med Visa kan trække pengene tilbage hvis man ikke modtager varen. PayPal har vist også noget Buyer protection så det kan selvfølgelig også være en mulighed.

Da du ikke gad vente længere, hvordan fik du så pengene tilbage ?

gabbadoo

Elitebruger
Tilføjet:
12-05-2006 03:10:51
Svar/Indlæg:
3065/208
Der var så'n en garanti fra det tyske e-mærke, som gjorde jeg havde pengene inden for en uges tid.