Cell Factor demo

Spil d.  10. maj. 2006, skrevet af Kim Leo
Vist: 627 gange.

Kim

Superbruger
Tilføjet:
10-05-2006 20:01:51
Svar/Indlæg:
772/50
kan være det bare var mig der ikke kunne finde ud af det, men man kan hente en demo af spillet :D dog andbefaler de en PPU :D faktisk kan du ikke spillet det uden(eller med en eller anden patch, og det køre ikke godt!), så ja skynd jer ud og hent en PPU :P min er på vej fra midt data :D

http://www.ageia.com/physx_in_...

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
10-05-2006 20:54:57
Svar/Indlæg:
913/114
ja ellers kan du bare spille CellFactor uden PPU :D

Ved hjælp af den editor som kommer med demoen

http://www.hardforum.com/showp...

Enjoy!

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2006 21:31:52
Svar/Indlæg:
2845/91
Ud over det, er der så noget ved det? (Ved godt du ikke har spillet det så meget endnu til at formulere en anbefaling, men så når du er klar til dette) :)

Kim

Superbruger
Tilføjet:
11-05-2006 18:29:06
Svar/Indlæg:
772/50
troede jeg var smart og hente det i pausen på arbejdet, men nej "postmand Per" var ikke kommet tilbage og kom ikke før efter de havde lukket idag.. :/ så får sq først kortet på lørdag! :'(, men skal nok skrive så snart jeg kan, hvad jeg har læst så er folk vilde med det :D

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
11-05-2006 21:05:28
Svar/Indlæg:
10398/435
har du seriøst smidt 2k efter et tv-shop produkt? :e ej, det er bare... så vidt jeg kan se er der ingen af reviewerne som har været imponeret over ppu'en.. imo er det bare en gimmik

Kim

Superbruger
Tilføjet:
11-05-2006 21:44:12
Svar/Indlæg:
772/50
#4 he he ja så nem er jeg at overbevis :P.. ej jeg gjorde det fordi jeg tror på det har en fremtid, syns det skal støttes og så ser Cell factor så mega sprødt ud!.. man kan så spørge hvorfor skulle det her ha en fremtid?
først og fremmest, atm det eneste alternativ er havocs hundedyre fysik optimerings software der kun fungere til CPU'en. PhysX fungere både til CPU og PPU, og deres er gratis ;) så der er nok lidt flere spiludviklere der går på den, så går det nok et tidspunkt op for folk, spil bliver mere og mere "fysik krævende" at ligesom du skal ha et bedre grafikkort for at kunne spille nogle spil, så er det nok også en ide at få noget til fysikken. Btw har du prøvet Cell Factor på CPU'en? that's not a pretty sight :P

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
12-05-2006 12:07:36
Svar/Indlæg:
913/114
#2 ? Har spillet det nok i gennem editoren?

#5 Ja har gamet det på CPUen og det er faktisk ikke så galt enda. Har set Screenshots af folk som har 1900XTX i crossfire og med en PPU som tåger rundt med 10fps i callfactor lol. Jeg tåger rundt med 20fps i editoren, Ja ved godt at der er nogle effecter er blevet lukket ude men beregningerne af alt fysikken er skam den samme. Sååååe HEHEH Fjipo43´0jh8i9oæ

Kim

Superbruger
Tilføjet:
13-05-2006 21:46:06
Svar/Indlæg:
772/50
WAOU!!! har spillet det i 5 min og selvom demoen stadig er lidt buggy så WOW!..

Kim

Superbruger
Tilføjet:
13-05-2006 23:30:49
Svar/Indlæg:
772/50
ok opdatere lige, nu har jeg lært og lagt mærke til det meste i spillet, og ja det er monster fedt :D, ultimativt lan spil:D, men det trækker tænder ud, dog en måde som jeg vil vove og påstå er en måde man sætte fingre på og sige det her fungere :o, når jeg spiller oblivion f.eks når jeg lige har loadet det, og går hen og slår en ihjel, så kommer der et lille hak i det sekund ragdoll effekten sætter ind, det er der intet af! i Cell Factor, der er godtnok tale om to forskellige spil men ja, den ene køre med Havok(CPU optimering) og den anden PPU Optimering ;).. nu skal jeg bare ha overbevist vennerne om at købe det så jeg kan få spillet det lidt i lan :D, skal dog siges at ja! mit system er en anelse for lille til spillet, jeg har sat effekterne ned på noget af det laveste, 640X480, men når der er bots så "lagger" det godtnok^o).. og #6 min køre 1GHz under din og har ikke Dual Channel sååå nej jeg gidder ikke høre om hvor lidt din ikke hakker i oblivion :P! he he