Dell XPS 600(standard)

Diverse d.  14. maj. 2006, skrevet af System
Vist: 147 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
14-05-2006 17:24:48
Svar/Indlæg:
0/11005
Hvor god er en xps 600 (standard) egentlig, er der noget bedre til en billigere pris????

hvad er specifikationerne får det der dell 7900gs grafikkort???
Hi-Tone
 
Overclocker
Tilføjet:
14-05-2006 17:27:58
Svar/Indlæg:
46/9
Mit forslag er aldrig at købe Dell. Det er alt for dyrt til hvad du får til prisen. Og du vil få problemer senere hvis du skal opgradere din PC.



Anonym20201118164236
 
Overclocker
Tilføjet:
14-05-2006 17:34:29
Svar/Indlæg:
262/34
det eneste jeg ville købe fra Dell er deres barbære computer.

tro det ville være billigere at gå ned til en lokal pc-butik og sige: "giv mig en ordenlig gamer computer" og så er nok oss bedre



#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2006 18:12:59
Svar/Indlæg:
1581/5
myter #1

#0 du kan få nogle ret gode tilbud lige pt. hvis du har behov for en preinstalleret standard pc ved at købe sådan en dell, og der er VÆSENTLIGT mindre fejlrater på en sådan pc end en bambus bygget om med standard komponenter, det med at opgradere senere er umidelbart heller ikke noget problem, her gælder samme regler som med alle andre pc'ere (dvs. det kræver ikke specielt "dell" hardware for at kunne upgrade)
MEN!

muligheden for at vælge lige præcist det hardware du gerne vil have er ikke til stede, der skal altid til en hvis grad gås på kompromi med en dell/hp/fujitsu-siemens/ibm anden mærkevare pc.

Endnu vigtigere, overclockings mulighederne er forsvindende små, og det er i høj grad med til at sætte værdi på en pc idag efter min mening, nemlig "hvad kan den køre" ikke "hvad er den mærket"

men tilbage til dit spørgsmål, så er den lige så hurtig som en pc med samme hardware, hvis man ser bort fra overclocking, og vil uden problemer kunne køre alle de spil og programmer der findes på markedet idag, med fornuftige detaljer og opløsninger.



Eskimow
 
Overclocker
Tilføjet:
14-05-2006 21:41:13
Svar/Indlæg:
431/38
tjoo dell er jo ikke det billigste men der får du jo det hele preinstaleret, men... du bør efter min mening, kigge lidt på nogle "gamer" maskiner fra computeroutlet.dk og mmvision. Der er jo også det at sige at computerkomponenterne er ved at, om man så at sige, rykke en tak op, ddr 2 bliver skiftet ud med gddr3 og physx er på indtog så hvis jeg stod i din situation og ikke havde et akut behov for en maskine, ville jeg vente 10 måneder.
det lyder nok af en ulidelig lang tid at vente, men du score på det, husk morre's lov ;)



Eskimow
 
Overclocker
Tilføjet:
14-05-2006 21:47:06
Svar/Indlæg:
431/38
til alle der ikke kender den

http://no.wikipedia.org/wiki/M...