De har også lige testet et andet kabinet også med 250 mm i siden hos tweak. Så det er vidst ved at vinde indpas, hvilket jeg er meget tilfreds med da det både køler gfx, NB, SB, CPU og ram.. Kanon!
Ny Skribent
Tilføjet: 15-05-2006 19:55:21
Svar/Indlæg:
5679/460
6# det minder mig om en ting en af mine venner's far havde en gammel computer ståene som han brugte til at skrive opgaver på (han var skolelære) da sønnen så skulle opgradere den fandt han 1 død mus i den hvordan den var havned der ved man ik
Det ser da okey ud. Det er nok lige før at det kunne betale sig at vende alle de andre blæsere så de suger luft ud af kabinettet, da den der 25 cm + 14 cm intake sikkert yder mere end 2x 14 cm ud.
Hmm.. Hvorfor bare ikke have en kæmpe ventilator på siden af et kabi og gi det en adapter til 220v... Smid så et par leds i og så er vi ved at være der...! Fremtiden!
#12 fordi det larmer af H til. Ved low larmer den pågældende blæser nemmerlig ikke, derudover er den premodded, dejlig ting når man ikke kan gøre det pænt :p #3 Gammel nyhed ? Har den da været her før ?