Sygt siger jeg, giv mig en conroe og et enkelt gfx, så er jeg glad, man skulle jo, ihvert fald med de nuværende drivere, tabe ydele i mange spil ved at have Quad sli.
#6 Conroe er jo ikke specielt Strømbesparende, den er bare meget lavere end P4'eren :P.. men ja det er alle jo? :o.. syns det havde være værre hvis det var 4X X1900XTX.. er der overhoved forsøgt at lave 4X Crossfire?.. selvom, kan godt se det nok ikke er så nemt med den måde det er bygget op på..
- Så hellere købe en brugt porsche, se det giver fisse! Eller self bygge en spand selv... :i
Forresten... Hvordan gør de lige det med alle de grafikkort!? :S Bundkortet for det første, hvad fanden er det for et.. Jeg har allerede undret mig over quadsli for jeg har ikke lige set quadsli bundbræt nogle steder på edbpriser... Og så et pysh kort oven i!? :S please "dell" me!
Der skal da desuden 2 transformere til at køre det system..!
#10 mener jeg faktisk også... det er 2x dual GPU 7900 der ryger i...
#5 jo, der er ganske vidst lidt stil over det... men at de vælger at klistre alle deres computere til med Intel klistermærker, er bla det der altid har fået mig til at boykotte dell... ;)