#8 De studse holder ikke fas på slangen selv, men skal også have spændebånd på, før det bliver tæt.
Som #9 skriver, skal du have 1/4" gevind på de stude du bestiller til radi.
Hvis du vil have bedre temps med det her vand, end du har med Box kølerne på din pressy, så vil jeg helt klart anbefale dig at smideen blæser på radi, f.eks. en Papst 4412 F/2GLL (18db) og så vha. fancontroller sætte den ned i rpm, så kan du ikke hører den, men det giver noget bedre køling.
Jeg er tilhæner af reservoir, da det gør at der er lidt mere varmekapacitet i ens vandkøling, hvilket er en rar ting, hvis man lige skal lave en "kort bench", med eksra belastnign af CPU (f.eks. clocke CPU lidt ekstra, for at lave SuperPi 1M).
Der ud over, så er det også noget Hurtigere at få luften skilt ud af vandet, forudsat man vælger et reservoir der passer til de krafter pumpen har.
Med det mener jeg, at Coolplex 10 ikke passer til den pumpe du har kig på, da pumpen levere en for kraftig "stråle" vand ind i reservoiret, og dermed kommer til at hive luft med ud igen (spørg bare B@ng).
Til dén pumpe, skal du mindst op i coolplex 25, eller også skal du skifte over til et drivebay reservoir (som f.eks. DengerDen's), hvor luften har noget nemmere ved at blive "sluset ud".