DINE Bommerter

Hyggehjørnet d.  19. maj. 2006, skrevet af Elminster.
Vist: 609 gange.

Elminster.

Superbruger
Tilføjet:
19-05-2006 21:22:47
Svar/Indlæg:
1476/44
Nu er det er jo snart sidste skoledag, og i anledningen til den er der jo blevet udleveret Blå Bog!

Jeg lægger ud med mine bommerter.

1. Da Jeg i en brandert frivilligt lod mine øjenbryn barebere af.

2. Da Jeg glemte min taske i London, da jeg kom tilbage efter den stod de og kiggede efter bomber i den.

3. Da jeg ved et uhel kom til at tage en fremmed kvinde på røven i London

Kom så med jeres :e

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
19-05-2006 21:36:45
Svar/Indlæg:
5600/32
Hmm jeg har da prøvet at løbe ind i en glasdør.. Den stod der bare lige pludselig og så havde jeg ondt i hovedet.. :00:e

Så har jeg her for nylig prøvet ca. det omvendte af din #3.
Jeg var i byen efter en gymfest. Stod sammen med min kæreste, da der var en pige der pludselig stod og tog mig på røven.. Jaja, det må man jo bare tage med et smil, selvom kæresten vist ikke var så glad for det :p;).

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
19-05-2006 21:55:11
Svar/Indlæg:
10398/435
haha, de bliver glemt med alcoholen.. ganske praktisk :e sidste bommert var at være sammen med en 16 årig (8års forskel...) hun have store nødder og jeg var fuld..

jeg havde ikke blå bog i folkeskolen, men dem fra gym var vist at..

Have kaldt kæresten ved hendes tvillings navn (vi lå i sengen). Syngende lussing!

Spurgt en klassekammeratinde om hun var sproglig eller matematisk (jeg var selv sproglig, jeg burde kunne have regnet svaret ud)..

Blive bustet for at bruge hele skolens højtalersystem til at spille Backstreet Boys i et frikvarter. (Jeg skulle efterfølgende hente min forstærker hos rektor) :00

Der er masser flere, men de har noget med enten sex eller bræk at gøre...

Lahnet

Overclocker
Tilføjet:
19-05-2006 22:35:39
Svar/Indlæg:
127/32
#2 Du må se ældre ud end 8

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
19-05-2006 22:43:14
Svar/Indlæg:
10398/435
#3, lol :e ja jeg lignede sgu nok en på 24

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
19-05-2006 23:48:59
Svar/Indlæg:
1419/29
#0 Tror du har en mere at tilføje

Da du havde glemt at slette billederne på dit digicam, som jeg faktisk ikke tror der var nogle der skulle havde set.(Nude pics af elminster)

TriNitro

Superbruger
Tilføjet:
20-05-2006 15:07:06
Svar/Indlæg:
287/41
hmm, den største bommert i hardware mæssig henseende jeg pt kan huske må være da jeg solgte min sli monster pc for et lille års tid siden her inde, til hvad jeg mente var en rimlig sum.. :r

Hvorefter jeg fandt ud af at computere halvt så kraftige gik for dobbelt så meget på qxl... :00

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2006 16:15:35
Svar/Indlæg:
3532/303
har lavet den obligatoriske med at være sammen med en af mine venners lillesøster :D
Har også stået uforstående over hvorfor den flotte nyindkøbte luftkøler fik temp op på 80, plastik lede ikke særlig godt, og den plastik afstiver på bagsiden var røget ind mellem cpu og køler... ups :s
Har hele mit liv været langhåret, det score jo, men lod mig indrolle i et vædemål. Han blev piercet i patten mod at jeg blev klippet skaldet, er stadig ret korthåret :D
Blev tatoveret af en skæv gut i barcelona på studieturen i anden g.

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2006 18:54:53
Svar/Indlæg:
6899/119
- Lagt pølsen på skolens kopimaskine hvorefter min klasselærer tog billederne og kiggede på dem :r :e :e

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2006 18:55:22
Svar/Indlæg:
6899/119
Og kaste et reagensglas efter min fysiklærer..

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2006 19:56:41
Svar/Indlæg:
2453/80
kastede en næsten fuld og temmelig rystet cola ganske blidt gennem klassen... den ramte på låget hvorefter lortet nærmest exploderede. den lavede så et par loops mens det fossede ud af den :e
der var cola i loftet og op og ned af væggene... :00

den næste kommer senere.. og ja, den indvolvere en corvette :l

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2006 00:41:06
Svar/Indlæg:
4230/89
nu ville jeg jo gerne sidde her og øse ud af mine mange års erfaringer med bommerter... men da jeg ikke ligefrem har tid til at skrive en roman, så skriver jeg lige nogle stykker:

1) skulle lige lege lidt med en dør, hvorefter et af dørhængslerne brækker af... i mit forsøg på at få hængslet samlet, får jeg også brækket det andet, hvorefter jeg begynder at føle mig lidt dum, så inden nogen finder ud af noget, skubber jeg døren ind i dørkarmen og forlader hurtigt gerningsstedet... ca. 10sekunder efter kommer en person ind af døren, eller han åber døren, døren skrider ud til siden, og banker ned oven i ham... jeg var ikke stolt :r

2) vi havde ferie, og vi var to personer som ville spille NWN en hel uge, uden pause!!
vi stiller to senge, og et bord op, så bordet og ´vores kabinetter står mellem de 2 senge, skærmene har vi på bordet, og tastetur+mus havde vi i senge...
det uheldige sker, da jeg skulle have tanket kaffe.
jeg hælder kaffen op, men sætter hurtig koppen ned, da den er rimelig varm, men i min hast får jeg ikke sat koppen ordentlig, den lander på kanten af mit blowhole i toppen af mit kabinet, og Vælter :x ...
en hel kop kaffe ned gennem min computer...
der går ca. 3sekunder inden jeg får skreget AAAARGH, og trukket strømmen til computeren...
men af en eller anden grund, lever computeren i bedste velgående den dag idag... 8)

_Letni

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2006 09:23:05
Svar/Indlæg:
3094/265
ja jeg tabte en gang en venice 3500+ med e6 stepping som der ikke en gang var min men her kommer historien

ja det var min første dag i erhvervspraktik hvor at jeg skulle ha liv i en død computer hvor at jeg såskulle ha køleren afmonteret hvor så at cpuen fulgte med op nå hvad gør man så jp men piller så cpuen af køleren og det gik så fint nok men da at jeg så havde taget næsten alt det kølepasta af som der var på cpuen der tapte jeg den PIS nå jeg måtte jo pænt samle den op og jeg kan oplyse at der ikke var nogen brækkede eller bukkede ben fint nok og den kom ned i soklen og systemet startede fint op så det endte hvis godt

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2006 19:19:49
Svar/Indlæg:
2453/80
jeg kørte lidt rundt i århus i går i de gamles volvo S80.. havde lige sat min søsters kæreste af, og skulle hjem af.. drejede fra ringvejen ud på grenåvej, og da dyret var rettet fik den lidt gas hvorefter der lød et "gunk".. efter det trak den ikke rigtigt.. den gik nogenlunde op i rpm men tog ikke rigtig fat. min første tanke var gearkassen(auto).. kørte ud på en lille sidevej, ringede til min far, og da den ikke smed olie eller noget blev vi enige om at jeg bare trillede den stille og roligt hjem..
kom ikke ret langt før jeg bemærkede en ret massiv røgsky bag bilen når den fik en smule gas.. kørte så ind på en parkeringsplads og min far kom så lidt efter..
han mente det var diesel og ikke motorolie den brændte da det var hvid røg.. det var oliepinden godtnok ikke enig i :00
den var ikke helt tom, men der skulle da en go sjat på..
men vi blev enige om at det også var en masse diesel der fik den til at ryge da det jo var hvidt..
så jeg tænkte det var chiptuningen der var stået af og fuckede brændstoftilførslen.. vi bruge så en ½ time på at pille den af, og problemet var der stadig.. :l

i dag har mekanikeren så hentet den og konstateret at det var et leje i turboen der var gået.. hvilket vidst havde resulteret i der løb olie ind i den.. desuden stod den også stille..
motoren mente hen ikke der var sket noget med

sååh..

ny turbo = 6500
ny motor = 32000

godt det så kun var turboen :e

_Letni

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2006 19:51:40
Svar/Indlæg:
3094/265
13# nederen

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2006 19:58:56
Svar/Indlæg:
2732/41
12# Hvad end du tager, Lad vær med det ;)

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2006 20:05:22
Svar/Indlæg:
2453/80

antigrammatikdrugzz

det' jo det de unge vil ha' ;)

_Letni

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2006 20:06:58
Svar/Indlæg:
3094/265
16# det er det nemmerlig

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
22-05-2006 23:01:40
Svar/Indlæg:
5039/109
Jeg er lige blevet skaldet her i weekenden. Jeg var stiv hos nogle bekendte, og kan ikke huske hvorfor jeg skulle barberes på hovedet. Men det var god humor på arbejde i dag, i hvert fald for de andre.

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2006 23:24:22
Svar/Indlæg:
3943/44
Hmm - kom til at købe WOW, damn en dyr fejl!

Men det kostede mig da kun 5 dage på hospitalet :00 Tja der er en grund til at jeg er blevet den nye spil anmelder :p

Hvordan skal det ikke gå hvis jeg køber expansion :l

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 00:06:40
Svar/Indlæg:
4536/104
Hvor skal jeg begynde..

1. Dengang jeg kom til at bestille for meget mad til et lille lan ved elminster og derfor ikke fik spist pomfriterne før jeg smagte på dem dagen efter og var ved at få det dårligt over kolde pomfritter som var pænt slatne og vamle.. :r

2. Dengang jeg var nede og træne en af de første gange jeg var i fittness center og fik for lidt væske så jeg begyndte at se sløret og blev underlig tilmode og derfor gik direkte ind i en glas rude som var ved siden af en åbning (jeg troede ruden var åbningen) :00

3. Dengang jeg købte 2*512mb billige Geil Special 2-2-2-x ram.. og ville parer dem med 2*512mb V-data UTT-Bh5 på mit DFI NF4 SLI-D board hvilket resulterede i at jeg kun kunne finde 2*512mb ram lige meget hvad jeg gjorde.

4. Dengang jeg efter en tur i byen med vennerne og tabte en pizza op af en kammis opgangs trappe. dyr familie pizza som der gik ca 70% til spilde af ved det lille uheld..@lad aldri mig bære dyre eller vigtige ting når jeg er godt lakket til. :p

tror det var dem jeg lige ka huske lige nu.

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 13:25:21
Svar/Indlæg:
3410/199
Ja.. Hvor skal man begynde..

<B>1:</B> Jeg hængte en gang en pirk (fiskekrog) op i en lampe for at stække en specielt stykke line (forfang) ud, fordi det var krøllet. Gad vide <B>hvem </B>der fem minutter senere bankede hovedet of i den, og fik en trekrog hele vejen gennem øret med modhager og det hele!

<B>2:</B> Jeg tabte under et toiletbesøg min splinternye Nokia 6610i ned i toilettet på min efterskole. Jeg havde lige tegnet abonnement og det hele, og det havde ikke være billigt, ligefrem. Alt på den virkede bagefter, undtagen antennen. Garantien dækkede ikke pga. vandskaden, og jeg har ikke brugt telefonen siden.

<B>3: </B> Jeg smadrede et lokum (samme som førnævnt) på min efterskole ved at smide mini-strygere ned i det: En af dem røg uheldigvis ned i vandet op forsvandt op i det slags hulrum der er inde bag. POOP - og der var et par store revner i porcelænen og lokumsvand ud over det hele. 1500 kr., kostede det. Mon det var hævn for det med min telefon?

Det er så mig i en nøddeskal :p

Scalprum

Superbruger
Tilføjet:
23-05-2006 17:31:17
Svar/Indlæg:
448/18
WoW = 5 dage på hospitalet?

Den må du uddybe #19

Elminster.

Superbruger
Tilføjet:
23-05-2006 18:00:38
Svar/Indlæg:
1476/44
20#

Kan tydeligt huske den lyd du udbrød da du tog den første bid.

På skrift ser det sådan her ud: Adddrrrhhhhh! :x

22#

Han blev hocked :P

Ligesom jeg er :e

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 18:37:17
Svar/Indlæg:
3943/44
#22 og #23 købte det lige op til vores eksamens projekt på HTX, det var sidste år, vi plejer at bo den sidste uge på skolen og lave projekt, vi begyndte 3dage før de andre, vi skulle jo have bonus tid til at game :e

Det gik også ganske godt vi gamede til kl 8 om morgnen og sov til kl 12. hvor vi så lavedet lidt fornuftigt til kl 16 - 18, der efter spiste vi og så gamede vi videre. Efter en uge er man sku ved at være pænt træt :00

da vi kom til weekenden havde jeg så også lånt min fars bil, da jeg skulle på arbejde. Gik fint lørdag, lørdag nat skulle jeg så hjem, det var Mors dag søndag, så moren skulle jo have en blomst.

Tja - men det korte af det lange er at det kan være ganske trættende at køre bil om natten. Min far fik ny bil, jeg fik over 20 sting i ansigtet, det kan så heldigvis ikke ses mere, men øde lagde også mit ben på det groveste, flænset op ind til knoglen, de brugte 10 liter vand på at rense det, fik 40-50 sting for at sætte det sammen, de gad ikke tælle dem. Døjer stadigt med det, og kommer sku nok aldrigt helt over det, men hva\' fanden jeg lever, det var sku tæt på det havde været slut.

Sad i øvrigt fast klemt i bilen i over en time, pænt træls.

Men det bliver dummere, havde jeg nu husket at min mor slet ikke var hjemme søndag morgen, så kunne jeg været blevet på HTX.

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
23-05-2006 18:40:22
Svar/Indlæg:
14079/622
->#24

Vilderen.
Min fætter faldt også i søvn bag rattet. Det resulterede heldigvis kun i slemme ridser i autoværn og bil, inden han vågnede :00.

Det er sgu farligt at køre når man er træt..

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 18:53:30
Svar/Indlæg:
5600/32
#24, Auch.. Og jeg tuder over en forstuvet ankel.. :l

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 19:01:46
Svar/Indlæg:
3943/44
#25 gør det sku heller aldrig igen.

#26 det er så også det jeg hyler over, og så en store tå der har været rykket af led, og så fik mit knæ også et ryk.

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 19:30:15
Svar/Indlæg:
6181/270
min bommert er at jeg købte en Cpi husar 30 knallert x(

det skulle jeg aldrig have gjort.
havde den kun i 1.8 mdr da den motoren gik i stykker, og fuck den forhandler, han ville sgu ikke reparere den selv om der var garenti da den gid i stykke.
1. krumtap 1 hovedleje og 1 stempel røg.
så nu har jeg en klage sag hos forbrugeklagenævnet

jeg skulle ikke have købet det lort, føler mig lidt flov :r over det

Eskimow

Overclocker
Tilføjet:
26-05-2006 12:59:16
Svar/Indlæg:
431/38

1. Jeg pissede på et El hegn, fy faen den sved x(
2. jeg snød i folke skole løbet ved at løbe over en mark, desvære faldt jeg og flækkede mit knæ, hvor efter jeg og en af mine venner var nød til at gå 3 kilometer, før jeg kunne komme på skadestuen.
3. fik en monitor der vejede 110kg ned over min fod :x lå i koma på min seng et par timer før jeg var i stand til at rejse mig igen

Eskimow

Overclocker
Tilføjet:
26-05-2006 14:03:23
Svar/Indlæg:
431/38
4. arrh lige en ting til, kom "til" at drikke min brors vodka, da han var på roskilde :) dum idé
5. åd 2 chillier i træk = side på lokum i 2 timer i træk
:x

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2006 22:40:53
Svar/Indlæg:
2353/24
S80´eren er da en lille bil :e en 940 er størrere endnu, og så er det den sidste rigtige bil volvo har lavet (baghjulstræk) :e

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2006 23:02:05
Svar/Indlæg:
6899/119

Yamaha Jog :f