nu ville jeg jo gerne sidde her og øse ud af mine mange års erfaringer med bommerter... men da jeg ikke ligefrem har tid til at skrive en roman, så skriver jeg lige nogle stykker:
1) skulle lige lege lidt med en dør, hvorefter et af dørhængslerne brækker af... i mit forsøg på at få hængslet samlet, får jeg også brækket det andet, hvorefter jeg begynder at føle mig lidt dum, så inden nogen finder ud af noget, skubber jeg døren ind i dørkarmen og forlader hurtigt gerningsstedet... ca. 10sekunder efter kommer en person ind af døren, eller han åber døren, døren skrider ud til siden, og banker ned oven i ham... jeg var ikke stolt :r
2) vi havde ferie, og vi var to personer som ville spille NWN en hel uge, uden pause!!
vi stiller to senge, og et bord op, så bordet og ´vores kabinetter står mellem de 2 senge, skærmene har vi på bordet, og tastetur+mus havde vi i senge...
det uheldige sker, da jeg skulle have tanket kaffe.
jeg hælder kaffen op, men sætter hurtig koppen ned, da den er rimelig varm, men i min hast får jeg ikke sat koppen ordentlig, den lander på kanten af mit blowhole i toppen af mit kabinet, og Vælter :x ...
en hel kop kaffe ned gennem min computer...
der går ca. 3sekunder inden jeg får skreget AAAARGH, og trukket strømmen til computeren...
men af en eller anden grund, lever computeren i bedste velgående den dag idag... 8)