Oblivion V hjælp søges til 2 spørgsmål.

Spil d.  20. maj. 2006, skrevet af Ascanius
Vist: 275 gange.

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2006 18:31:44
Svar/Indlæg:
725/128
1:
Nogle gange når jeg loader savegames går jeg automatiskt og helt vildt langsomt, jeg ligesom flyder afsted og jeg kan ikke stoppe det lige meget hvad jeg taster, hvordan får jeg det væk?
Det er først sket nu hvor jeg er 37 timer inde i spillet ifølge savegame tiden, problemet har ikke været der fra starten af.
2:
Hvor finder jeg en spell hvor jeg kan give magica til andre.
Altså dispel magica.
Er komemt ud til et sted hvor jeg skal kaste 4 spells, en fire, en fros og en drain magica som jeg også har fundet, købt og brugt med succes, men det er langt være med en dispel magica, noget der kan leverer magica på ens target, hvor fanden køber, stjæler jeg den?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2006 21:06:08
Svar/Indlæg:
4230/89
du kan lave dine egene spells i mages guild i the imperial city...

for at komme ind der, kræver det dog at du er fuldgyldig medlem af mages guild, dvs har løst de quest's du får af de 8 ledere i de forskellige guilds...

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2006 22:11:29
Svar/Indlæg:
725/128
Det er jeg, det er en større mission jeg er på nu for dem.
Tak skal du have, så mangler jeg bare at finde ud af hvad jeg skal bruge til den spell.

Men for at kunne spille skal jeg have løst det problem jeg har beskrevet ang. savegames, det er vildt underligt.

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2006 00:20:18
Svar/Indlæg:
4230/89
jeg ved ikke om det har nogen effekt... men du kunne da tage en backup af dine savegames, og så prøve at geninstallere spillet... :D

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2006 01:20:20
Svar/Indlæg:
3943/44
Evt. kunne du prøve at opdatere, der er kommet en patch, sidst jeg kikkede var den dog stadigt i beta, men den ligger på deres hjemmeside, så den er nok ikke helt dårlig.

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 16:54:13
Svar/Indlæg:
725/128
Jeg har lagt den patch der ind.
Men jeg har nu fået det til at køre lidt bedre ved at clocke min computer lidt ned, må være det trods alt andet kører perfekt.

Men mht. at lave en spell der kan give Magicka på target, så går jeg ind i huset hvor man laver spells, vælger magicka, men jeg får så intet i højre side.

Hvordan er det at jeg laver en spell, for ind til nu har jeg bare købt dem og jeg kan ikke finde nogen jeg kan købe en spell af der kan det den skal, nemlig at leverer Magicka på target.

JEg takker på forhånd for den hjælp jeg måtte få.

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 18:10:44
Svar/Indlæg:
4230/89
hvis du går ind i mages guild(i the imperial city) så er der et alter henne i den ene ende af lokalet...

så på listen vælger du så hvilket "effekter" din magi skal have.
derefter vælger du hvilke styrke de skal have,
dvs, om det er på touch, self, eller target.
og vælger de andre ting...
giver din magi et navn, og så burde du være færdig...

husk at du i bunden af skærmen kan se hvor meget magica din magi kræver... ;)