Inno3D 7800GT + Shuttle ST20G5 = ???

Diverse d.  22. maj. 2006, skrevet af skejoe
Vist: 207 gange.

skejoe

Overclocker
Tilføjet:
22-05-2006 17:59:57
Svar/Indlæg:
3/2
Hejsa allesammen. :)

Har længe gået med tanken om at købe en shuttle, og nu skal det være. Går ned i den nærmeste hardware butik og spørger om det kan lade sig gøre at mit Inno3d 7800GT kan sidde i en Shuttle PC ST20G5. Det kan det godt får jeg besked på, men han ville ikke foreslå det, ham den smarte fyr(han lignede sq en praktikant) nede i butikken. Det vil blive for vamt inde i sådan en lille maskine.

Så stædig som jeg er NÆGTER jeg simpelthen at tro på det, for nu er det jo ligesom drømmemaskinen.
Inden jeg opgiver drømmen helt, vil jeg da spørge om han har ret. Mener ikke selv han har ret da jeg har set folk med 7800GTX i deres shuttle, som må siges at være en smule bedre end det jeg har. Så hvis de kan have det i deres pc, burde jeg vel kunne have mit i, uden nogle problemer.

Så vil da lige høre folk med stor viden indenfor området eller personer der har eller har haft erfaringer med dette grafikkort i en shuttle.

På forhånd tak

Mvh. Stephan

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
22-05-2006 18:10:33
Svar/Indlæg:
5679/460
det burde du godt ku gøre og vis du ka lave flow i det ville det self være godt vis du ku jo også skifte det ud til et 7900GT vis pengepungen er til det det yder meget bedre og bruger mindre strøm , og mindre strøm lig med mindre varme

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2006 18:28:40
Svar/Indlæg:
3214/18
Masser af folk kører med sådan et kort i deres Shuttle! ;)

Besøg evt. forummet på http://forums.sudhian.com - der er et forum udelukkende for Shuttle og andre barebones.