Erfaring med internet firma?

Overclocking d.  23. maj. 2006, skrevet af Benjaminwatson
Vist: 270 gange.

Benjaminwatson

Superbruger
Tilføjet:
23-05-2006 14:58:35
Svar/Indlæg:
269/64
Hej,
Jeg er så heldig at ville skifte mit bundkort ud og have et gfx mere.
Glad som jeg er bestiller jeg via expressdelivery.dk i fredags efter lukketid.
Kan se på deres side at varer bestilt inden kl. 17:00 er til levering dagen efter.
fair nok, jeg regner med at mine varer bliver sendt igår mandag, men kan se at min ordre stadig ikke er pakket endnu da de lukker. det kan være at de har haft travlt tænker, og skriver en mail til dem, der står nemlig også at mail besvares mellem 10-17.
jeg har så intet svar fået, imorges, og skriver en ny til dem, der er heller ikke kommet svar idag ved 2 tiden. og min ordre er stadig ikke engang pakket ifølge mit T&T.
da jeg så beslutter at jeg vil finde mine ting et andet sted fordi jeg gerne vil udnytte helligdagen, annullere jeg min ordre på deres hjemmeside og der står at den vil blive annulleret så snart en medarbejder har behandlet den. Præcis 2 minutter efter ligger der en mail til mig om at den er annulleret.
Efter min mening er det da noget trist.
sorry det lange indlæg, men synes det er lidt info andre måske kan bruge.

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 15:03:24
Svar/Indlæg:
5600/32
Hmm jeg har ikke haft nogen problemer med dem. Jeg har både købt en tft og bærbar hos dem. Så det lyder lidt underligt det det.. :l

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 15:04:36
Svar/Indlæg:
5600/32
Men altså, som du selv skriver, kan det jo være de har travlt. Nu har du jo kun ventet to dage.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
23-05-2006 15:24:26
Svar/Indlæg:
5679/460
ang det der track&trace noget så har jeg på det sidste oplevet postdanmark været MEGET langsome med at opdatere f.eks da jeg bestilte ny cpu og GF og skærm og bundkort fra shg.dk der sagde den i track&trace at den ik var kommet videre end pakke central og så var jeg nede på posthuset og spørge efter det ganske rigtig det lå der nede og vented på mig

#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2006 15:31:08
Svar/Indlæg:
1581/5
express delivery er kun til pc entusiaster, da de slet ikke har nogen service afdeling. De sælger godt og billigt hardware, men vil man ha lidt service med også skal man købe et andet sted.

mht. din bestilling vil jeg tro en eller flere dele har været i restordre, og at de derfor ikke har sendt det til tiden, men det er jo svært at vide når man ikke kan ringe til dem og høre :(